Selasa, 17 Mei 2011

Beberapa Kisah Rawatan

سم الله الرحمن الرحيم
Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Kes 1
Puan A seorang guru pada mulanya datang untuk membuat rawatan bekam yang akan dikendalikan oleh isteri saya tetapi dinasihatkan isteri saya untuk membuat sessi scanning dahulu untuk mengesahkan penyakit yang dialaminya.Puan A disahkan doktor menghidap penyakit migrain dan telah beberapa kali mendapatkan rawatan dari beberapa perawat islam tetapi hasil scanning,Puan A diklasifikasikan bebas dari gangguan.Puan A saya rawat bermula dari bahagian kepala dan setelah beberapa minit merawat saya dapati gangguan telah lari kebahagian kaki.Saya halakan tapak tangan kebahagian kaki Puan K sambil menyebut Asma Allah(ya muntaqim)..Puan A mula menggigil kesakitan dan badanya menggeletar dengan kuat.Saya dapati Puan A masih dalam keadaan 50/50.Saya arahkan jin keluar dan jika menganggu lagi saya tidak akan bertolak ansur.Beberapa minit kemudian saya hentikan rawatan.Saya bekalkan Puan A dengan bahan rawatan.Keesokan harinya Puan A memberitahu saya malam tadi dia bermimpi membuang air besar dengan jumlah yang banyak.Tak tahu pula saya akan makna mimpi tersebut.Mungkin petanda baik kot.Insyaallah,akan dibuat rawatan susulan.
Kes 2
Jam 10.15malam.Baru nak makan malam..actually baru selesai sessi rawatan,dua orang pemuda berdiri diluar rumah.Tujuan nak minta diurut..aiseyman..ni dah salah rumah ni.saya katakan saya tak pandai mengurut,kena cari orang lain le.Saya hanya buat rawatan untuk kes2 tertentu sahaja.Abg A ni dah tak tahan,badannya sering saja sakit bermula dibahagian tengkuk hingga ketulang belikat.Abg A minta dirawat.Bacaan rukyah saya mulakan dan kaki Abg A mula menggigil dengan laju.Tidak ada dialog dengan penganggu.Saya tarik gangguan dan rawatan dihentikan.Terkejut Abg A.tak sangka pulak ada jin yang duduk dalam badan saya.Ingatkan sakit2 biasa je..kata Abg A.Saya katakan pada Abg A yang ini hanya gangguan kecil.Rajin2lah solat jenazah..opss..tersasul pulak..solat berjemaah.Oleh kerana dah hampir lewat malam,saya sarankan Abg A datang pada hari yang lain untuk membuat rawatan bekam.
Kes 3
Saya rasa perawat2 dibahagian utara tentu kenal dengan pesakit ni.Ada yang mengatakan pesakit dalam kategori sihir,saka dan sebagainya.Tetapi bagi saya,pesakit ni lebih kepada gangguan jin asyik.(mungkin gangguan pada pesakit berlapis lapis macam kek lapis).Pesakit ni saya namakan dengan Abg B.Abg B ni bila saja dirukyah akan mengeluarkan suara yang berubah ubah,menunjukkan yang jin tersebut tidak dapat mengimbangi dirinya dengan Abg B.Bila nak kerasukan je terus normal balik.aduhh..kalau baca dekat 2 jam pun tak guna ni.Saya bacakan ayat pada tapak tangan dan saya gerakkan pada bahagian yang disyaki.Sampai saja kebahagian tengkuk,Abg B mula menunjukkan reaksi seolah olah dibelai.Astagfirullah..saya ulangi lagi gerakkan tangan.Abg B tetap menunjukan reaksi seolah olah dibelai(macam kucing kena belai).dalam hati saya berkata"jin gila seks agaknya".Saya cuba tarik gangguan untuk dipasung pada buah limau tapi tak berjaya kerana tangan saya menggeletar teramat kuat apabila sampai saja kebahagian perut seolah olah tidak boleh melepasi sesuatu.Saya hanya bekalkan pesakit dengan bahan rawatan.
wallahualam..

Tiada ulasan: