Ahad, 17 November 2013

Sihir Tok Cha


Pesakit mengalami gangguan kronik selama 3 tahun dan pernah menghadapi saatnya seumpamanya nazak sakaratul maut. Terpaksa di letakkan di tengah ruang tamu rumah bagi memudahkan kaum keluarga dan kenalan menziarahinya. Pernah saatnya seperti nazak maka di panggilah jiran tetangga dan saudara terdekat membacakan yassin padanya. Di saat mereka membacakan yassin, pesakit berkelakuan aneh dengan mencekik lehernya sendiri. Puas suami pesakit membawa berubat ke merata tempat, ke utara dan ke selatan sehinggakan ada perawat yang terpaksa menolak pesakit ini apabila minta di rawat lagi. Hampir berputus asa dengan keadaan,maka terlantarlah si pesakit di tengah ruang tamu rumahnya hanya menunggu berlakunya keajaiban. Suatu hari si suami mendapat nombor telefon saya melalui rakannya yang juga pernah di rawat oleh saya. Maka temujanji pertemuan pun di adakan. 

Ketika sampai di rumah pesakit, pesakit mengarahkan suaminya agar menyuruh saya balik. Kelihatan tangan dan tubuh pesakit menggeletar dengan kuat. Saya hanya ,mendiamkan diri, lalu saya dekati pesakit perlahan lahan. Kesimpulan dari cerita si suami, saya beranggapan kuat bahawa jin yang menganggu pesakit ini bukanlah jin biasa, sehinggakan ada perawat yang menolak apabila di minta untuk merawatnya.

Saya pasrahkan hanya kepada ALLAH, tiada yang hebat melainkan ALLAH, tiada yang Agung melainkan ALLAH, Tiada yang memberi mudarat melainkan dengan keiizanan ALLAH. Saya alunkan Zikir ZINK ke telinga pesakit dengan harapan memberi manfaat pada pesakit. Masyaallah, Subhanallah. hanya ALLAH yang mengatur segala galanya dan memberikan apa yang terbaik buat hamba yang berserah pada NYA. Sedikit pun tidak kelihata jin tersebut terazab dengan zikir zikir yang saya bacakan, akan tetapi jin tersebut seperti tertunduk dengan segala perintah dan tegahan yang saya ucapkan. Benarlah rahsianya hanya pada pengetahuan Penciptanya.

Segalanya menjadi mudah selepas itu, walaupun jin tersebut sedikit pun tidak merasa terazab tetapi ia patuh pada setiap perintah yang saya ucapkan. Jin tersebut akur untuk mengeluarkan semua  barang sihir di dalam tubuh pesakit sambil membaca mantera yang tidak saya fahami(siam).Segalanya berlaku tanpa di rancang, saya hanya menanti sahaja sehingga semua barang sihir di keluarkan.

Seminggu selepas itu suami pesakit menghubungi saya. ALHAMDULILLAH, suami berkata tidak ada lagi tanda tanda gangguan pada diri isterinya. 

Yassin, demi Al Quran yang penuh Hikmah. Alif Lam Mim,kitab Al Quran itu tidak ada keraguan padanya dan menjadi petunjuk bagi orang orang yang bertakwa. .

Khamis, 17 Oktober 2013

Sakit Mata Akibat Sihir


3 minggu lamanya pesakit mengalami masaalah penglihatan. Mata pesakit akan menjadi sakit, kabur dan terasa berpasir apabila menjelang tibanya waktu maghrib. Puas menggunakan segala ubat ubatan, pesakit mencuba untuk mendapatkan rawatan al quran.

Saya mulakan rawatan dengan membacakan pada tapak tangan saya dengan bacaan ayatul kursi lalu saya letakkan tapak tangan pada bahagian mata pesakit. Ketika bacaan ayat ayat al quran, kelihatan tangan pesakit mula bergerak dan cuba mengalihkan tangan saya dari bahagian mata pesakit. saya teruskan bacaan al quran sehingga jin dalam tubuh pesakit mula berbicara.

Saya : kenapa ganggu pesakit ini?
Jin : Aku nak dia buta!
Saya : Siapa Tuan kamu dan di mana usul nya?
Jin : Aku tak tahu..yang aku tahu tiba tiba saja aku sudah berada di tubuhnya!

Saya ancam jin tersebut dengan Ayat pembakar dan ternyata jin tersebut mula meraung kesakitan. ALLAHUAKBAR! HEBATNYA AYAT AYAT ALLAH! Terkandung segala kelebihan, penawar dan rahmat kebaikan bagi orang yang mengimaninya. Ketika sedang khusyuk meneruskan bacaan, tiba tiba pesakit sedar dari rasukan. Lalu saya suruh pesakit beristighfar dan menumpukan semula pada rawatan yang di jalankan.

Saya memohon pada  ALLAH..Ya Allah sekiranya jin ini terlepas lari saya mohon kekuatan dan pertolongan mu untuk menariknya semula masuk ke dalam jasad ini. Lalu saya membuat pasungan dengan kaedah Alif lam makrifat dan sedut semula dengan menggunakan kaedah Nun dalam Kaedah Zikir ZINK.

Dengan izin ALLAH, jin hadir semula ke dalam tubuh pesakit dan mula merayu minta di lepaskan. Saya mohon pada ALLAH untuk berbicara dengan tukang sihir. Bismillah..Karamallah Hu ALLAH...Ilaa Ruuuhi.....Alhamdulillah. Semua dengan keizinan ALLAH. Tukang sihir berjaya di hadirkan dan dengan izin ALLAH jua hati tukang sihir berjaya di lunakkan. Jin berjanji untuk keluar dan menawarkan diri untuk membuang segala barang sihir di bahagian mata pesakit tanpa di minta. Saya arahkan jin tersebut meletakkan barang sihir di atas tapak tangan saya. Sihir di letakkan dan terasa bahang panasnya.

Setelah semua selesai akhirnya pesakit sedar semula. Alhamdulillah, hilang segala kesan dan kesakitan pada matanya. Syukur pada Mu Ya ALLAH.









Sabtu, 12 Oktober 2013

Doa Pedang (Syaifush Saghir )


Sayfush Shaghir artinya pedang kecil. Doa ini digunakan untuk melunakkan dan menundukkan hati lawan, orang-orang yang zalim. Saya terima ijjazah doa ini dari sebuah Perguruan xxxxxxx Indonesia. Sebaiknya di baca setiap Ba'da solat atau sebaiknya setiap malam jumaat.

بسم الله الرحمن الرحيم
اللهم صـل على محمد وآل محمد
رَبِّ اَدْخِلْنِيْ فِي لُجَّةِ بَحْرِ أَحَدِيَّتِكَ، وَطَمْطَامِ يَمِّ وَحْدَانِيَّتِكَ. وَقَوِّنِي بِقُوَّةِ سَطْوَةِ سُلْطَانِ فَرْدَانِيَّتِكَ. حَتَّى اَخْرُجَ إِلَى فَضَآءِ سَعَةِ رَحْمَتِكَ وَفِي وَجْهِيْ لَمَعَاتُ بَرْقِ اْلقُرْبِ مِنْ أَثَارِ حِمَايَتِكَ، مَهِيْبًا بِهَيْبَتِكَ، عَزِيْزًا بِعِنَايَتِكَ، مُتَجَلِّلاً مُكَرَّمًا بِتَعْلِيْمِكَ وَتَزْكِيَّتِكَ.
 وَاَلْبِسْنِيْ خِلَعَ اْلعِزَّةِ وَاْلقَبُوْلِ. وَسَهِّلْ لِيْ مَنَاهِجَ اْلوُصْلَةِ وَاْلوُصُوْلِ. وَتَوِّجْنِيْ بِتَاجِ اْلكَرَامَةِ وَاْلوَقَارِ.
 وَاَلِّفْ بَيْنِيْ وَبَيْنَ أَحِبَّآئِكَ فِيْ دَارِ الدُّنْيَا وَ دَارِ اْلقَرَارِ. وَارْزُقْنِيْ مِنْ نُوْرِ اسْمِكَ هَيْبَةً وَسَطْوَةً تَنْقَادُ لِيَ اْلقُلُوْبُ وَاْلأَرْوَاحُ. وَتَخْضَعُ لَدَيَّ النُّفُوْسُ وَاْلأَشْبَاحُ.
 يَا مَنْ ذَلَّتْ لَهُ رِقَابُ الْجَبَابِرَةِ، وَخَضَعَتْ لَدَيْهِ اَعْنَاقُ اْلأَكَاسِرَةِ، وَلاَ مَلْجَأَ وَلاَ مَنْجَا مِنْكَ إِلاَّ إِلَيْكَ وَلاَ إِعَانَةَ إِلاَّ بِكَ وَلاَ اتِّكَآءَ إِلاَّ عَلَيْكَ
.اِدْفَعْ عَنِّي كَيْدَ اْلحَاسِدِيْنَ وَظُلُمَاتِ شَرِّ الْمُعَانِدِيْنَ. وَارْحَمْنِي تَحْتَ سُرَادِقَاتِ عَـرْشِكَ. يَا أَكْرَمَ اْلأَكْرَمِيْنَ أَيِّدْ ظَاهِرِيْ  فِي تَحْصِيْلِ مَرَاضِيْكَ
. وَنَوِّرْ قَلْبِيْ وَسِرِّيْ بِاْلإِطْلاَعِ عَلَى مَنَاهِجِ مَسَاعِيْكَ.
إِلَهِيْ كَيْفَ اَصْدُرُ عَنْ بَابِكَ بِخَيْبَةٍ مِنْكَ وَقَدْ وَرَدْتُهُ عَلَى ثِقَةٍ بِكَ، وَكَيْفَ تُؤْيِسُنِيْ مِنْ عَطَآئِكَ وَقَدْ أَمَرْتَنِيْ بِدُعَآئِكَ. وَهَا أَنَا مُقْبِلٌ عَلَيْكَ مُلْتَجِئٌ إِلَيْكَ..
 بَاعِدْ بَيْنِيْ وَبَيْنَ أَعْدَآئِي كَمَا بَاعَدْتَ بَيْنَ أَعْدَآئِكَ، إِخْتَطِفْ أَبْصَارَهُمْ عَنِّيْ بِنُوْرِ قُدْسِكَ وَجَلاَلِ مَجْدِكَ إِنَّكَ أَنْتَ اللهُ الْمُعْطِي جَلآَئِلَ النِّعَمِ الْمُكَرَّمَةِ لِمَنْ نَاجَاكَ بِلَطَآئِفِ رَحْمَتِكَ
يَا حَيُّ يَا قَيُّوْمُ يَا ذَا اْلجَلاَلِ وَاْلإِكْرَامِ وَصَلَّى اللهُ عَلَى سَيِّدِنَا وَنَبِيِّنَا مُحَمَّدٍ وَآلِهِ أَجْمَعِيْنَ الطَّيِّبِيْنَ الطَّاهِرِيْنَ. 


Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang
Ya Allah, sampaikan shalawat kepada Rasulullah dan keluarganya
Tuhanku, masukkan aku ke dalam samudra keesaan-Mu, dan keluasan lautan ketunggalan-Mu. Kuatkanlah aku dengan kekuatan keperkasaan kekuasaan kesatuan-Mu. Sehingga aku keluar memasuki limpahan keluasan kasih-Mu, dan dalam wajahku ada kilatan cahaya kedekatan dengan-Mu, akibat perlindungan-Mu, berwibawa dengan wibawa-Mu, perkasa dengan bantuan-Mu, ditinggikan dan dimuliakan dengan pengajaran-Mu dan pensucian-Mu.
Bungkuslah aku dengan busana kemuliaan dan penerimaan-Mu. Mudahkan bagiku jalan-jalan untuk mencapai dan bergabung dengan-Mu. Mahkotai aku dengan mahkota kemuliaan dan kehormatan.
Ikatkan kecintaan antara aku dengan para kekasih-Mu, di kampung dunia dan kampung abadi. Karuniakan kepadaku dari cahaya nama-Mu kewibawaan dan kekuasaan yang menyebabkan semua hati dan arwah tunduk di hadapanku, yang membuat semua jiwa dan makhluk merendah kepadaku.
Wahai yang terhempas di hadapan-Nya kuduk-kuduk para penguasa dan pasrah kepada-Nya leher-leher para tiran, tiada tempat berlindung dan tiada tempat keselamatan dari-Mu kecuali pada-Mu. Tidak ada bantuan kecuali dengan-M, tidak ada sandaran kecuali kepada-Mu.
Tolakkan dariku reka-perdaya orang-orang yang dengki dan kezaliman kejahatan musuh-musuhku. Sayangilah aku di bawah naungan Arasy-Mu. Wahai Yang Paling Pemurah dari segala yang pemurah. Kokohkan badan lahirku untuk memperoleh keridhaan-Mu. Sinari hatiku dan batinku untuk bisa melihat jalan-jalan menuju-Mu.
Ilahi, Tuhanku, bagaimana mungkin aku keluar dari pintu-Mu dengan kesia-siaan dari-Mu, padahal telah aku pasrahkan diriku pada kepercayaan kepada-Mu. Bagaimana mungkin Engkau membuat aku putus asa, padahal telah Kau perintahkan aku untuk berdoa kepada-Mu. Inilah aku menghadap kepada-Mu dan berlindung kepada-Mu.
Jauhkan aku dari musuh-musuhku sebagaimana Engkau menjauhi musuh-musuh-Mu. Silaukan pandangan mereka kepadaku dengan cahaya kesucian-Mu dan kebesaran kemuliaan-Mu. Sesungguhnya Engkaulah Allah, Pemberi anugrah yang besar dan dimuliakan kepada orang yang menyeru-Mu melalui kelembutan rahmat-Mu.

Ya Hayyu Ya Qayyum. Wahai Yang Hidup, wahai Yang Abadi. Wahai pemilik keagungan dan kemuliaan, semoga Allah menyampaikan shalawat kepada junjungan kami dan Nabi kami Muhammad beserta semua Keluarganya yang baik dan suci.

Ahad, 1 September 2013

Pelepas Saka Part 3 - Kunci

أَشْهَدُ أَنْ لَاإِلَــــهَ إِلَّا اللهُ ، وَأَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّدًا رَسُوْلُ اللهِ

Saya mendapat khabar bahawa gadis tersebut telah di masuki jin yang lain berdasarkan perbualan telefon melalui adik pesakit. Setelah mendapat sedikit gambaran saya sarankan pesakit datang, tetapi keluarga pesakit menetapkan untuk datang pada hujung minggu kerana pesakit perlu mendapat surat pelepasan cuti hujung minggu dari majikannya.

Rawatan pada hari yang di janjikan, pesakit tiba sekitar jam 830 malam setelah mengharungi perjalanan dari kuala lumpur. Semasa melakukan rawatan, saya agak buntu kerana tidak bertemu dengan punca gangguan. Alhamdulillah, setelah di scan dengan lebih teliti, rupa rupanya jin tersebut bersembunyi di bahagian tulang belakang pesakit. Saya lakukan ikhtiar dengan meletakkan tangan ke belakang pesakit dan menghentam gangguan dengan kaedah menahan nafas bersama bacaan ayat.

Akhirnya jin hadir..seperti biasa saya azab jin tersebut dengan torehan dan pasak. Jin setuju untuk keluar tetapi terkunci, dan kunci tersebut di letakkan di bahagian jantung pesakit. Setelah di teliti, kunci tersebut adalah objek sihir yang berbentuk pedal ayam.

Setelah membelah bahagian dada pesakit, dengan kurnia ALLAH, saya berjaya mengeluarkan kunci tersebut. Beberapa jin saka bomoh dengan izin ALLAH berjaya di keluarkan.

Kejayaan mengeluarkan kunci sihir tersebut telah membuka jalan bagi penemuan barang barang sihir yang seterusnya dan berjaya mengesan barang pemujaaan dan pelakunya. Rupa rupanya pada seluruh tubuh pesakit masih terdapat barang sihir terdahulu yang mana pada setiap anggota pesakit telah di masukkan tulang rangka seorang bayi bagi menghasilkan simptom atau perwatakan budak bagi menyakitkan pesakit. Dengan izin ALLAH jua, kesemua tulang rangka berjaya di keluarkan dan rangkan pemujaan pada simpanan penyihir berjaya di hancurkan. Rawatan selesai.

Alhamdulillah, setelah dua minggu berlalu saya saya mendapat khabar bahawa pesakit masih berada dalam keadaan kesihatan yang memuaskan. Moga ALLAH kekalkan kesembuhan itu.




Khamis, 22 Ogos 2013

Cissss!!! Sumbang Langkah Mu !!!!

أَشْهَدُ أَنْ لَاإِلَــــهَ إِلَّا اللهُ ، وَأَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّدًا رَسُوْلُ اللهِ 

Saya di datangi pesakit yang sering mengalami masaalah sakit belakang. Seperti biasa sebelum memulakan rawatan saya akan talkinkan syahadah sebanyak 33x kepada pesakit dan seterusnya merukyah pesakit dengan rukyah asas. Ketika sessi pembacaan selama 15 minit saya lihat pesakit langsung tidak menunjukkan respon adanya gangguan di tubuh pesakit. Saya bertanya pada pesakit, jika merasa berdebar debar, seperti semut semut yang berjalan di bawah kulit atau sakit pada sebahagian anggota badan semasa proses pembacaan tadi, tetapi pesakit langsung tidak mengalami tanda tanda atau gejala tersebut.

Saya beralih ke belakang pesakit dan merajahkan di belakang tubuhnya dengan huruf alif lam makrifat dalam kaedah zikir ZINK. Selesai melakarkan huruf tersebut, pesakit merasa panas pada bahagian belakang tubuhnya. Lalu saya lanjutkan dengan pembacaan zikir ZINK. Baru selesai 1x pembacaan zikir, saya lihat pesakit semakin tunduk dan mula membuka langkah silatnya, lalu saya membuka bicara :
Saya : Bismillah, siapa kamu?
Jin : Aku takkan bercakap dengan sebarangan orang!(Maksud jin tersebut, saya bukanlah lawanya dan tidak layak untuk berbicara dengannya).
Lalu saya azab jin tersebut dengan kaedah pasak dan toreh, jin memberi reaksi kesakitan.
Saya : Siapa kamu?
Jin : Aku takkan bercakap dengan sebarangan orang!
Jin tersebut semakin membuka langkah silatnya. Wah..sombong benar jin....
Saya : Cisssss! sumbang langkahmu. Biar ku uji sejauh mana kekuatan ilmu persilatan mu.(Cehhh!Dah jadi macam cerita pendekar mustar la pulak).
Saya mula mengikat jin tersebut dengan mengunakan Qof dan Nun..Jin terkunci. Lalu saya masukkan ubat antibiotik (heheheh) dalam dos yang banyak melalui kaedah nafas. Jin menjadi sesak nafas dan mula mengalah.
Jin : lepaskanlah aku, beri peluang kepadaku untuk menambah lagi ilmu ku.
saya : Jika aku melepaskan mu, pasti engkau akan datang semula untuk membalas dendam pada ku setelah engkau berjaya menambahkan kekuatan ilmu mu. Siapa guru mu? adakah dari golongan jin atau manusia?
Jin : Guru ku adalah manusia..
saya : Benar dia mengambil mu sebagai anak muridnya?
Jin : Tak! aku saja ikut semasa mereka buat latihan silat.
Saya : Huahuahuahua...Cissss!!!!! jika kail panjang sejengkal jangan lautan hendak Mu duga...


Malas nak sambung cerita...Agaknya pesakit tu selalu sakit belakang sebab jin dalam tubuh tu tak buat senaman sebelum nak bersilat ataupun memang langkahnya sumbang. Macam cerita pendekar bujang lapok daaaaa..silap tendang cawatnya KOYAK..hehehehe

TAMAT.....

P/S: Belajar biarlah berguru...


Sabtu, 17 Ogos 2013

Sambungan Kisah Pelepas Saka-Ikatan Terlerai


Seperti masa yang di janjikan, keluarga pesakit datang bagi meneruskan rawatan susulan. Setelah mengharungi perjalanan selama 3 jam lebih, pesakit sampai di rumah saya kira kira jam 930 malam.

Rawatan di mulakan pada 4 pesakit yang mengalami respon aktif semasa rawatan pertama dahulu. Alhamdulillah, 2 pesakit telah bebas dari gangguan.

Rawatan pada Ayah pesakit, hampir lima belas minit di bacakan ayat ayat rukyah, pesakit hanya menunjukkan respon pasif. Saya tukar strategi rawatan dengan membacakan zikir ZINK. Ketika pembacaan zikir, tubuh badan pesakit seperti senget ke kanan dan ketika sampai pada kalimat zikir NUN..saya letakkan genggaman tangan saya ke dahi pesakit dan kepala pesakit mula bergoyang dengan kuat dan akhirnya pesakit rebah pengsan. Berlaku beberapa dialog, penganut agama kirstian, puas saya dakwah, tapi memohon kebenaran RAJA RIMBA untuk menukar agamanya. Saya beri jaminan, akhirnya jin tersebut saya islamkan. Minta di hantar ke Mekah.

Rawatan pada anak gadis mereka di teruskan.Saya tumpukan serangan pada bahagian perut, memohon pada ALLAH S.W.T di beri kekuatan pada tangan saya untuk memotong segala buhul sihir yang mengikat. Di kesan berada di perut dan kemaluan pesakit. Setelah membuat beberapa potongan, akhirnya jin hadir. Rupa rupanya jin yang hadir merupakan jin sihir yang menyerang pesakit 3 tahun yang lalu. dan yang menyebakan keluarga pesakit mendapatkan khidmat dari bomoh tersebut. Ikatan sihir pada bahagian perut, izin ALLAH berjaya di putuskan. Jin masih enggan keluar, setelah di azab dengan kaedah toreh dan pasak, akhir jin mengalah. Walaubagaimanapun  jin mengatakan ia tetap tidak dapat keluar dari tubuh pesakit kerana barang sihir di kemaluan pesakit masih ada dan selagi barang sihir yang ada pada simpanan penyihir masih ada, selagi itulah kekuatan sihir tidak akan sirna. Saya buntu seketika. Saya membuat perjanjian dengan jin tersebut, sekiranya di izinkan ALLAH saya akan menghancurkan barang sihir yang ada pada penyihir maka jin tersebut harus berjanji untuk keluar dari tubuh pesakit. Jin tersebut setuju.

Saya pasrahkan diri dan memohon pada ALLAH. "INNAMA AMRUHU........KUN FAYAKUN". Saya mengumpulkan segala kekuatan yang ada lalu melepaskan nafas di iringi gerakan. ALHAMDULILLLAH, barang sihir di hancurkan. Semasa melepaskan nafas, tubuh badan pesakit di hadapan saya terangkat dan turut merasa kesakitan. Jin mengerang kesakitan. Ianya berlaku kerana ada hubungan di antara barang sihir yang ada pada penyihir dan barang sihir yang tertanam di kemaluan pesakit. Apabila di hancurkan maka kedua duanya akan merasakan  kesannya.

Jin tersebut akhirnya keluar. Pulih akhirnya, setelah 3 tahun pesakit menderita. Satu masaalah terlerai akhirnya Saya lihat ayah pesakit mengalirkan airmata dan mencium pipi anaknya. Tanda kasih sayang seorang ayah. Si Ibu mengatakan akan menunaikan NAZARNYA. Anak gadis mereka berkata, cukuplah tak mahu lagi sakit setetlah bertahun lamanya. Kami mengucapkan syukur kepada ALLAH. Mohon agar ALLAH kekalkan kesembuhan. . Rawatan di hentikan, insyaallah akan bertemu di lain masa yang di rancangkan bagi mengeluarkan saki baki saka bomoh yang masih berada di tubuhnya.

Selesai rawatan, saya bertanya padanya..Ya..ia sedar dan tahu apa yang berlaku pada dirinya selama ini. Cuma seperti terkunci lidah dan anggota seperti tidak berfungsi. Tidak mempunyai kekuatan untuk membebaskan diri...

Hasbunallah Hu Wa Nikmal Wakil...




Selasa, 13 Ogos 2013

Pelepas SAKA


3 tahun yang lalu, Keluarga A pada  telah mendapatkan khidmat rawatan dari seorang bomoh bagi merawat anak gadis mereka yang terkena gangguan sihir. Setelah di rawat makan nampaklah sedikit perubahan pada gadis tersebut. Walaubagaimanapun si bomoh masih ingin meneruskan rawatan pada gadis tersebut. Apa yang menghairankan, keluarga gadis tersebut seolah olah di pukau seperti lembu di cucuk hidung apabila mengiyakan semua perbuatan bomoh tersebut dan lebih malang lagi membenarkan bomoh tersebut tinggal bersama sama mereka. Maka jadilah bomoh tersebut seperti ahli keluarga mereka di mana bomoh tersebut tinggal dan makan minum bersama mereka. Dan sepanjang masa tersebut anak gadis mereka masih belum pulih sepenuhnya. Namun masih membiarkan bomoh tersebut tinggal bersama mereka. Hal ini berlanjutan selama lebih kurang 2 tahun tanpa mereka sedari apa yang telah berlaku pada diri mereka.

Di pendekkan cerita, maka entah bagaimana, pada suatu hari mereka tersedar dan menghalau bomoh tersebut dari rumah mereka. Maka bermulalah episod yang lebih menyedihkan pada keluarga tersebut apabila bomoh tersebut menghantar semua jin peliharaanya kepada keluarga tersebut dengan tujuan menyakiti mereka. Berpuluh puluh perawat di temui bagi menyelesaikan masaalah mereka. Namun, kesembuhan masih belum nampak sinarnya. 

Ketika sessi rawatan saya mulakan pembacaan Rukyah pada satu keluarga pesakit seramai 9 orang. Ketika pembacaan, 4 orang mengalami respon aktif. Alhamdulillah, gangguan pada 2 pesakit berjaya di keluarkan dengan mudah. Tinggal 2 pesakit lagi yang perlu di selesaikan. Ketika membuat rawatan pada Ayah pesakit, Jin yang menunjukkkan gaya panglima menghadirkan diri. Apabila di ajak berdialog, jin tersebut semakin mengemaskan sila nya sambil menunjukkan kesombongan. Muak dengan respon jin tersebut, lalu saya buat beberapa tusukan tanpa sentuh( TTS ) dengan niat mengazabnya. Jin mula mengesotkan tubuhnya sedikit demi sedikit. Saya agak yakin bahawa jin ini tak berapa nak feel dengan kaedah jurus jurus ni. Lalu saya pegang ubun ubun pesakit, lalu saya katakan padanya, sekuat mana pun kamu, kamu pasti di kalahkan dengan ayat ayat ALLAH. Jin hanya mendiamkan diri. Saya bacakan ayat pembinasa, baru beberapa ayat akhirnya jin mula berkata. Saya dari SABAH ni, Mau jaga dia. Haaa..Ngam! Aku pun orang sabah juga, siap suruh kau jaga dia? Ai na, marah betul aku ni, buat malu WARGANEGARA saja...agak panjang perbualan dengan jin tersebut al maklumlah dah lama tak sembang dengan bahasa IBUNDA. Hehehehe. Di ringkaskan cerita akhirnya jin tersebut akur untuk keluar dari tubuh pesakit dengan SYARAT.?????

Rawatan di teruskan pula pada anak gadis tersebut yang telah mengalami gangguan sejak 3 tahun yang lalu. Rawatan pada pesakit agak sukar memandangkan pesakit telah mengalami gangguan yang kronik dalam tempoh yang agak lama. ketika melakukan tolakan melalui perut pesakit, pesakit mula muntah dengan banyaknya. Adakalanya pesakit berperwatakan harimau dan adakalanya menangis seperi budak kecil. ANAK KERAK KE? mungkin Ya mungkin Tidak. Ariff namanya. Jin gaya RIMAU tak sempat di bereskan kerana lenyap begitu saja ketika serangan baru nak di lancarkan. Terakhir saya ikhtiarkan dengan kaedah PULAS bagi menarik gangguan. Ketika pulasan di lakukan pada bahagian mulut, pesakit mula mengeluarkan bunyi dengusan. dan akhirnya muntah sekali lagi. Nasib baik sempat alihkan botol, kelam kabut tadah dengan plastik. banyak juga muntahnya. Pesakit masih separuh sedar. Saya mohon pada ALLAH melakukan serangan pada TUAN PUNYA JIN SAKA. Maka gerak di salurkan dan serangan mula di lancarkan. ANEHNYA. seperti tak wujudnya TARGET sasaran. Selepas tu baru saya tahu, bahawa bomoh tersebut telah meninggal dunia 5 bulan yang lepas. 

Nampaknya kes menjadi semakin RUMIT. Rupa rupanya Saka saka tok bomoh dah di serahkan kepada keluarga pesakit tanpa pengetahuan mereka. Saya hentikan rawatan, saya sarankan keluarga pesakit datang berjumpa saya semula pada masa yang di tetapkan. Harapnya mereka datang semula. 

Sebenarnya, masih banyak yang tak saya ceritakan dalam artikel ini berkenaan simptom gangguan yang di alami anak gadis tersebut. Cuma jika anda mendengarnya pasti akan tercenggang dan mulut anda akan terngangga seluas luasnya. Pada sahabat perawat di sana, jika terdetik di hati nak ikhtiarkan bantuan untuknya. Hubungi lah saya. Sama sama kita ikhtiarkan apa yang terbaik untuknya..

Selasa, 6 Ogos 2013

Jenis Batin-Selamat Hari Raya Maaf zahir Batin


ILMU BATIN:
Yang ni sure banyak yang duk cari..nak kebal,nak jalan atas air tapi sure kat kubur dah tak boleh nak aplikasikan ilmu batin. Dan banyak juga jin jin yang menjadi dalang di sebalik ilmu batin. Al maknanya, kena lah cari guru yang benar dalam bab dan belajar ilmu batin.

BATIN LEMAH:
ni bukan sebab tak pekena tongkat ali atau misai kucing sebagainya tau! lemah batin nie sebab kita tak bagi dia makanan yg secukupnya.kalau zahir kita perlukan makanan,zat,vitamin, siap ada supplement lagi tapi kenapa batin kita tak bagi makan? batin kita perlu ilmu,perlu amal,pastu perlu istiqamah, kena bagi makan selalu laa. bukan setahun sekali. cuba korang makan nasi setahun sekali, tak cekeding jadinya?

BATIN TERSEKSA:
kita ni selalu menyiksa batin kita sendiri tanpa kita sedari. dah la makanannya jarang nak diberi, seksa pulak dengan perbuatan tak senonoh macam mengumpat, mengata, hasad dengki dan etc. orang lain dapat nikmat kita tak pasal-pasal sakit hati. tak ke menyiksa dri sendiri namanya tu?

BATIN BERPENYAKIT:
kalau pening, demam kita laju je cari ubat tapi penyakit batin takde siapa yang ambil kisah.jangan pulak pergi jumpa tok batin, tu nak bagi lagi punah. masalahnya penyakit batin ni boleh berjangkit, tak cukup

BATIN POWER RANGERS:
nak mem'power'kan batin kena la cari ilmu. bukan ilmu gaduh atau gasak tapi ilmu tauhid, ilmu mengenal Tuhan yang paling power. tak kira apa power yg korang ada, korang tengok orang ada atau korang fikir ada kat dunia ni semuanya datang dari dan milik DIA. dah tu tak reti-reti nak jadi insan yang merendah diri pada DIA? korang ingat "power rangers" tu terer ke kalau nak dibandingkan dengan Allah?sesunggunya Allah maha kuasa..THINK!~hati dia sakit,dia jaja pulak fitnah dan tohmah bagi pakat ramai-ramai sakit sekali.

MAAF ZAHIR BATIN;
ni time raya mmg popular la tapi kat mulut aje, dalam hati cam gitu juga. masih ada lagi benci membenci, PhD dan doktor falsafah.apa salahnya tiap kali kita nak tidur atau mati sementara dan mungkin juga selama-lamanya kita maafkan semua orang. fadhilatnya selain dpt pahala, dapat hilangkan sakit jiwa,sakit mental,mungkin juga sakit fizikal.
SELAMAT HARI RAYA..MAAF ZAHIR DAN BATIN

Khamis, 1 Ogos 2013

Sembuh Akhirnya

Petang semalam bekas pesakit telefon saya..alhamdulillah setelah berbelas tahun mengalami masalah gangguan saka akhirnya pulih setelah menerima rawatan dari saya. Padahal saya cuma merukyahnya dan merawatnya hanya satu sessi..memang pesakit ni histeria masa tu. Sebelum ni dah banyak kali berubat dan dah banyak kali mengilai. Berubat sekali elok 3 hari dan begitulah kedaaanya berterusan sehingga ia mendapatkan rawatan di RITEQ.

Kata pesakit," ustaz setelah sebulan saya tunggu jika simptomnya datang balik,tapi alhamdulillah,kepala dah tak sakit lagi dan badan dah ringan dan mudah nak solat.saya kagum dengan bacaan ayat ayat al quran yang ustaz bacakan dan nampak kesungguhan semasa ustaz merawat. terima kasih ustaz."..saya jawab..same same. :D

Apa yang ingin saya sampaikan di sini adalah, apapun pun kaedah yang di gunakan,apa pun ilmu yang yang amalkan, yakinlah bahawa ALLAH  yang menyembuhkan.Janganlah lah kita merendah rendahkan kaedah orang lain. sedih mendengar dan membaca apabila ada sesetengah perawat yang menghina perawat yang lain. Tak kiralah ilmu atau kaedah yang di gunanya asalkan tak salah di sisi agama. Ilmu Allah tu kan luas dan kaedah hanyalah melengkapkan sebuah cara. Jadi tunggu apa lagi, sempena syawal yang bakal menjelang tiba, sama samalah kita bermaaf maafan mengeratkan lagi hubungan silaturrahin sesama perawat. BerSama sama kita memartabatkan Kaedah Perubatan Islam. Oh ya..tahun ni Saya tak balik Sabah..Raya kat sini Bah..hehehe


Sabtu, 6 Julai 2013

Kau Ku Santet..Maka Al Quran lah Kaedah penyembuhannya

Pada dasarnya ilmu santet adalah ilmu yang mempelajari bagaimana memasukkan benda atau sesuatu ke tubuh orang lain dengan tujuan menyakiti. 
 

Benda ini boleh saja misalnya sebuah paku atau seekor binatang berbisa yang dihantar secara ghaib untuk dimasukkan ke tubuh seseorang dengan tujuan menyakiti orang tersebut. Seperti ilmu-ilmu lain yang ada di dunia, santet boleh merupakan ilmu putih atau ilmu hitam tergantung dari penggunaan ilmu ini sama ada untuk kebaikan atau untuk kejahatan. Tetapi dalam aplikasinya ilmu putih ini dipadukan dengan ilmu-ilmu lain sehingga boleh dikatakan diselewengkan (dihitamkan) oleh pelakunya, misalnya yang asalnya digunakan untuk menidurkan bayi yang cerewet agar bisa terlelap, oleh maling ilmu ini diselewengkan untuk menidurkan calon korbannya.


Ilmu untuk meluluhkan hati orang yang keras atau kalap tetapi diselewengkan fungsinya untuk membuat orang lain terlena bujuk rayunya. Kes yang terakhir ini marak yang umum kita kenal dengan istilah gendam.

Walaupun proses santet yang ghaib ini sukar difahami secara ilmu pengetahuan, tapi secara logik santet boleh difahami sebagai proses dematerialisasi. Pada saat santet akan dihantar, benda-benda seperti paku, jarum, beling, ataupun inatang berbisa ini diubah dari materi menjadi tenaga.

Kemudian dalam bentuk tenaga, benda ini dihantar menuju sasaran. Setelah tepat mengenai sasaran, tenaga ini diubah kembali menjadi bahan. Sehingga apa-apa yang tadi dihantar, misalnya beling dan binatang berbisa akan masuk ke tubuh seseorang yang merupakan sasaran santet. Selanjutnya secara automatik benda-benda yang tadi dimasukkan melalui santet ini akan menimbulkan kesakitan pada tubuh orang yang disantet.

Selanjutnya penulis akan membahas ilmu santet lebih ke arah santet sebagai ilmu hitam. Berdasarkan pengetahuan penulis, ada dua jenis santet menilik dari jenis ekuatan yang dijadikan sumber kekuatannya.

Pertama adalah santet yang dalam prosesnya memanfaatkan kekuatan makhluk ghaib seperti jin, setan, dan makhluk ghaib lain. Dalam pelaksanaannya, pelaku santet akan bekerja sama dengan makhluk ghaib sebagai media penghantaran santet.

Untuk mengajak si makhluk ghaib untuk dijadikan "kurir" ini tentu saja pelaku antet harus memberikan ganjaran sesuai yang diminta oleh sang kurir. Ganjaran boleh berupa sesaji khusus yang diperuntukkan makhluk ghaib sebagai makanan untuknya. Ganjaran juga boleh berbentuk lain sesuai permufakatan makhluk ghaib dengan pelaku santet. Setelah ganjaran yang dijanjikan disepakati, maka "sang kurir" pun akan melakukan tugasnya membawa santet menuju sasaran.

Ada kes misalnya sesaji atau ganjaran yang disepakati lalai atau tidak dilaksanakan oleh pelaku santet, maka dalam kes ini boleh saja si makhluk ghaib akan meminta tumbal dari pelaku santet. Sehingga boleh disimpulkan hal ini lah yang merupakan risiko bagi para pelaku santet.

Kedua, adalah santet yang berpunca dari kekuatan batin. Santet dengan kaedah ini memerlukan kekuatan batin yang biasanya diperolehi dari laku spiritual. 
  Pada masa penggunaannya santet dengan kekuatan batin biasanya dibantu dengan kekuatan visualisasi ( pembayangan ) yang kuat dari pelaku. Misalnya santet dengan menggunakan media buluh apus yang ketika hendak digunakan terlebih dahulu dibacakan mantera-mantera tertentu, setelah itu pelaku santet memusatkan konsentrasi, visualisasi dan berniat menyumbat kubul dan dubur si jabang bayi (sasaran).

Konon, dengan cara demikian, seseorang yang dituju tidak boleh buang air besar maupun air kecil. Sehingga pada hakikatnya kekuatan santet ini berpunca dari memusatan kehendak batin saja. Sedangkan peranan dari ritual, seperti membaca mantera atau laku tirakat lain merupakan sarana penunjang yang mampu membantu visualisasi batin sehingga bertambah kuat.

RAWATLAH DIRIMU DENGAN AL QURAN

Al-Quran adalah setinggi-tinggi martabat penawar dan kesembuhan. Setiap huruf yang terkandung di dalamnya adalah penawar untuk penyakit rohani dan fizikal. Tiap-tiap surah dan ayat dalam Al-Quran adalah penawar kepada sesuatu penyakit, dengan syarat seseorang itu beriman dan yakin kepadanya. 

AL-QURAN SEBAGAI PENAWAR

تُدَمِّرُ كُلَّ شَيْءٍ بِأَمْرِ رَبِّهَا فَأَصْبَحُوا لَا يُرَىٰ إِلَّا مَسَاكِنُهُمْ ۚ كَذَٰلِكَ نَجْزِي الْقَوْمَ الْمُجْرِمِينَ

yang menghancurkan segala sesuatu dgn perintah Tuhannya, maka jadilah mereka tak ada yg kelihatan lagi kecuali (bekas-bekas) tempat tinggal mereka. Demikianlah Kami memberi balasan kepada kaum yg berdosa. Yang menghancur leburkan segala-galanya dengan izin Tuhannya. (Setelah azab itu menimpa mereka) maka menjadilah mereka (punah ranah) tidak ada yang kelihatan melainkan tempat-tempat tinggal mereka. Demikianlah Kami membalas kaum yang berdosa.

Sehebat mana dan sekuat mana pun sihir tersebut pastinya tidak dapat menandingi Kitabullah. Di dalam surah Al-Israa’ ayat 82, Allah (s.w.t) berfirman:
“Dan kami turunkan dengan beransur-ansur dari Al-Quran ayat-ayat suci yang menjadi ubat penawar dan rahmat bagi orang yang beriman kepadanya.”

Dan di dalam surah Fussilat ayat 44,  Allah (s.w.t) berfirman:
“Katakan, Al-Quran itu adalah petunjuk dan penawar bagi orang yang beriman”. 

Selasa, 25 Jun 2013

Perawat Kota Masai,Pasir Gudang JOHOR

Perawat merupakan seutama utama pekerjaan 
Syeikhul islam Ibn Tamiyah mengatakan adalah merupakan fardhu kifayah terhadap orang yg mempunyai pengetahuan untuk mengubati kerasukan dan ia juga merupakan sesuatu yang disyariatkan dan seutama-utama pekerjaan dan inilah yang dilakukan oleh para nabi dan solehin.


Alhamdulillah, Insyaallah kepada yang memerlukan khidmat rawatanya, bolehlah menghubungi sahabat perawat di Kota Masai Johor. Cikgu Mohd Asyran di no 0139563495/017611247.

Selasa, 11 Jun 2013

Kisah Pengalaman Rawatan Pelajar


Pengalaman 1
Lebih kurang sebulan lepas,saya anggap peristiwa ini suatu keajaiban.Seekor Kuching telah di langgar di bahagian kaki belakang sehingga ke perut di rumah saya,kakinya mungkin patah.Saya dan Isteri ambil Kucing itu,memang jika di lihat pada keadaan Kuching tu akan mati..saya belas dan pegang perut nya dengan membaca ZINK.satu set.Lepas tu saya tinggalkan bersama-sama isteri saya.Esoknya saya terperanjat bila lihat Kuching tu masih hidup.Tapi masih lemah dan perutnya kelihatan macam rosak.Saya bacakan ZINK sekali lagi,Secara ringkasnya saya baca ZINK 3 set,sehingga kini ,Kuching itu dah pulih seperti sediakala...MIRACLE

Pengalaman 2
Merawat sekeluarga..yang bercampur Sihir dan Saka..memang teruja teramat sangat..Allah izinkan saya membaca ZINK sahaja,apa nak jadi nasiblah...sebab nak rawat seorang-seorang memang sussh sebab berangkai antara satu dengan yang lain.
Gambaran makhluk gaya ala Jawa macam cerita JAWA..Zink dibacakan selepas 2 kali baca ..Induk Jin tu pada salah seorang ahli keluarga mula meraung..terpekik terlolong,saya terus baca sahaja sampai cukup 1 set..
Ternyata Jin tu mengaku kalah..nampaknya dia dah hitam..rentung dan menawarkan diri nak keluar melalu muntah..dia mengisyaratkan kepada rangkaiannya keluar dari tubuh pesakit..mulalah Muntah berlambak-lambak...Banyak lagi nak cerita..tapi tak larat nak taip..Alhamdulillah nampaknya Positif diakhirnya..

Pengalaman 3
Saya ingin berkongsi dgn sahabat RITEQ satu kejadian yang terjadi kepada saya baru2 in.i Baru ni saya sakit gigi, sampai mengalir air mata, punya la sakit. Saya teringat ayat2 yang ustaz peturunkan pada saya,saya terus membaca ayat2 itu sambil menyapu pipi saya yang sakit, beberapa kali menggosok tiba2 celah2 jari saya dimasuki oleh sesuatu yang pada perasaan saya macam semut masuk celah jari,terasa dia bergerak macam seekor ulat, dan saya terus hempas kelantai,tetapi tiada apa2 pun yang jatuh. saya terus kunci dilantai.Lepas pada tu gigi saya beransur kurang dan terus baik, sampai sekarang.Saya mengucap syukur banyak2 pada ALLAH kerana memakbulkan permintaan saya.
Kesan bacaan ZINK ke atas pesakit..pengalaman merawat seorang pesakit di Bandar Tasik Selatan Kuala Lumpur pada 11 Mei 2013.

Pengalaman 4
Hamba Allah ini di Sihir ,berpunca kerana menjadi isteri muda.Saya dan bang saya(berkemampuan melihat secara terang keadaan gangguan dan penyihirnya).Kami memulakan rawatan seperti biasa ,Aohamdulillah sebahagian Gangguan telah keluar.Cuma gangguan yang din kepala sukar dikeluarkan.Saya membacakan ZINK,Semasa saya membacakan Zink itu saya terasa aura ZINK itu mengelilingi saya.Yang paling menarik cerita abang saya yang Allah izinkan melihat auran ZINK dan keadaan gangguan itu.Dia menceritakan bila saya baca ZINK itu ,keluar cahaya putih/bersinar mengelilingi pesakit dan cahaya itu masuk keseluruh anggota pesakit sehingga abang saya nampak organ2 dalaman pesakit.,cahaya itu menolak semua gangguan itu keluar dari tubuh ke belakang pesakit dan terus naik ke udara,kelihatan tubuh pesakit itu bersih.Selepas itu abang saya melihat dari kepala keluar pesakit keluar jarum2 ,abang saya mengenggam jarum itu dan membuangnya..Alhamdulillah pesakit pulih..

Pengalaman 5
Pengalaman membacakan ZINK ke atas pesakit,dengan izin Allah didatangkan kepada pesakit gambaran gangguan yang di alaminya..antara yang terbaru pesakit digambarkan keadaan Jin yang berada ditubuhnya semasa ZINK dibaca,Salah seekor dari JIN itu menangis ,seekor lagi pecah kepalanya dan seekor lagi menutup telinganya ...semakin dibaca ZINK itu JIN2 itu terus lenyap begitu sahaja.Sebelum ini ada pesakit digambarkan muka Hamba Allah yang mungkin Penyihirnya..dan ada juga digambarkan Tukang Sihir itu sendiri yang sedang melakukan sesuatu untuk bertahan semasa ZINK di bacakan.
Sebagai Perawat saya lebih suka gambaran itu didatangkan kepada pesakit,daripada kepada Perawat sendiri..Kerana sekiranya perawat yang bercerita hal-hal sedemikian kepada pesakit atau keluarga Pesakit mungkin akan timbul Fitnah..
Alahamdulillah terima kasih TGU..saya boleh diam sahaja,mulut tutup,tak cerita apa2..hanya tumpu kepada rawatan..sahaja..tak perlu menjawab soalan-soalan pesakit..terjawab dengan sendirinya apabila ditayangkan VIDEO itu..

Pengalaman 6
Seorang pelajar RITEQ memohon kebenaran saya untuk melakukan rawatan terhadap seorang pesakit di sebuah hospital kajang. Niat si pelajar hanya untuk membacakan zikir ZINK pada air rawatan. Semasa membaca Zikir ZINK, tiba tiba pesakit hysteria dan berkata “Hei..jangan baca ..si pelajar meneruskan bacaan.selesai bacaan zikir, pesakit melihat dalam gambarannya makhluk jin yang menganggunya menjadi hitam terbakar.

Pengalaman 7
pesakit: Sakit..dia pun pejam mata.(guru saya kata: zikir)
saya: saya membaca beberapa ayat al Quran. pesakit pejam mata, tangan dia jadi kejang,hujung jari dia semua sakit.saya mohon pada Allah, tunjukan saya apa yang pesakit ni alami..maka dapatlah petanda yang pesakit ni kena sihir. Saya pun ruqyah lagi dan minta jin-jin tu tinggalkan tubuh pesakit. Saya terus membaca, pesakit mengetaq (menggigil) badan dia.Hampir-hapir jatuh kerusi.lalu saya susuh dia duduk di bawah. melunjur kaki.
pesakit: Saya rasa macam nak pengsan.
saya : Saya kata:tak pa.duduk dulu. saya berseloroh..pandai ternak no..banyak ni..he...he..(pujuk ati sebab agak kuat sihir tu) bila duduk saya pan guna kaedah ZINK..he..he..dah lama idam nak guna.masyaAllah..Allah punya kuasa, kesan zikir tu...pesakit tu sebut sakit..saya arahkan jin-jin tu keluar..saya tanya pesakit..rasa macam mana.
pesakit : saya rasa ringan badan saya.
saya: Alhamdulillah..saya kata banyak lagi..muka dia macan risau.saya pun guna kaedah tembak hawa...peh..reja sendawa saja pesakit.orang kedah kata belahak..he..he..bila dah selesai..saya cek guna teknik torehan..rupanya ada lagi saki baki hat ketegaq...saya tembak lagi..Alhamdulillah....pesakit kata ....
pesakit: Alhamdulillah..saya rasa tak sakit dah..
saya: Alhamdulillah....syukur pada Allah...pesakit pun balik dengan muka yang manis..

Pengalaman 8
lalu Allah gerakan hati saya untuk rujuk kes ni pada guru saya...guru RITEQ (ustaz Shah) .saya ceritakan kes tersebut .Alhamdulillah..saya mendapat tunjuk ajar dan pencerahan dari guru. berbekalkan ilmu yang di ajarkan pada saya ..saya menuju ke pondok pada malam isnin bersama seorang rakan perawat.(farid). saya kata : jom p tangkap hantu.(gurau saya)

jam 10 malam kami pun sampai di kawasan pondok yang agak gelap dan terpencil. kawasannya di kelilingi pokok getah dan kelapa sawit. jalam menuju ke pondok agak gelap kerana tiada lampu jalan.
bila sampai saya minta pada ustaz (guru pondok) untuk masuk ke dalam surau. lalu saya bacakan ZINK pada rawan perawat seperti yang diajarkan oleh guru saya dan saya mohon Allah beri kami petunjuk..tiba2???

rakan perawat kata..ustaz ada orang berjubah putih..
saya: ya ka.erm...erm...lalu saya gunakan beberapa teknik dan jin tersebut di pindahkan ke tempat lain.keesokan harinya saya tanya kepada ustaz ..pelajar tu kena ganggu tak lg..usaz bg tahu, pelajar tersebut dah tak kena ganggu dah..
alhamdulillah..puji syukur kepada Allah yang maha berkuasa atas tiap2 sesuatu.terima kasih kepada Guru Riteq yang banyak membantu dan memberi tunjuk ajar serta memberi semangat .

Pengalaman 9
ZINK ku wiridkan .. pesakit amat gelisah (diwaktu ini aku niatkan supaya pesakit dapat melihat apa yang berlaku pada dirinya)
Diikuti dengan ayat-ayat azab..
kusudahi dengan ruqyah Yaasin..

Pengalaman 10( Ilmu Kerohanian Karomah ayatul kursi)
Saya cuba kaedah jurus untuk scanning tubuh badan kawan dan tangan saya mula bergerak buka jurusnya.dalam masa yang sama kawan saya rasa dia macam dalam mimpi dan badan dia berpusing pusing.masa niat scanning tu tangan saya aktif berlegar legar dgn gerakan jurus kea rah tubuh kwn saya tu..al maklumlah ust.baru sangat lg dengan kaedah ni. Belum khatam lagi pun..

Pengalaman 11
Pelajar menggunakan kaedah bakar telor (ZINK) bagi menhentam tukang sihir yang mana pesakit yang telah di sihir selama 11 tahun mengakibatkan pesakit bisu. Pelajar tersebut telah membakar telor selama 3 hari 3 malam. Pada keesokan harinya, telor tersebut pecah dan pesakit boleh bercakap semula.

Dan masih banyak lagi pengalaman dan testimoni pelajar yang tak dapat saya lampirkan di sini. Tak Larat nak tulis..Inilah pertolongan ALLAH. 

Selasa, 28 Mei 2013

Ada Yang Bertanya ? Perbezaan ZINK DAN ILMU KEROHANIAN KAROMAH AYATUL KURSI

Keduanya saling memerlukan. Ilmu Kerohanian Ayatul Kursi lebih kepada kerohanian dan alam ghaib. Amat berguna sebagai senjata pertempuran alam ghaib. Menggunakan teknologi ROH sebagai kekuatan utama dalam latihan mahupun rawatan.

Apakah itu rohani ? Perkara rohani atau pekerjaan rohani, berlaku pada diri kita setiap hari, masa, saat dan pada setiap ketika. Pekerjaan rohani itu, sedang mengalir, sedang meliputi jasad dan sedang menggerakkan tubuh badan kita, tanpa kita sedari dan tanpa boleh ditahan-tahan atau disekat-sekat. Yang menggerakkan kita adalah diri rohani dan yang mematikan kita, adalah juga rohani. Pekerja rohani, boleh berlaku dan boleh bekerja semasa secara serentak. Bila kita tidur, telinga dan seluruh anggota termasuk akal kita juga turut tertidur. Sungguhpun begitu, bilamana ada orang datang memanggil nama kita sewaktu kita tidur, kita masih boleh mendengar dan terjaga. Begitu juga bilamana kita terasa hendak terkencing malam, walau jam menunjukkan pukul dua atau tiga pagi sekalipun, kita akan terjaga untuk membuang air kecil, walhal tidak ada kuasa akal untuk menggerak atau mengejutkan kita dari tidur untuk tujuan membuang air kecil.
Perkara-perkara seumpama itu, semuanya diluar kotak pemikiran akal. Ini adalah yang dikatakan gerak rohani dan itulah yang dikatakan “PEKERJAAN ROH”. Rohlah rohani kita, nyawa kita, nafas kita, nadi kita, jantung kita dan itulah rohani. Yang mengawal dan menjaga kita sewaktu kita tidur mahupun semasa kita jaga.
Hanya segelintir sahaja yang tahu untuk memerhatikannya. Rohani itulah roh kita dan itulah juga sebenar-benar diri kita yang hakiki bahawa segala gerak itu, adalah gerak dari Allah. Yang sebenar-benar menggerakkan kita itu, adalah kuasa dari gerak Allah, yang dialirkan ke dalam tubuh kita melalui akal, iaitu melalui roh, dengan menggunakan roh (zat) Allah sendiri sedari azali. Roh dengan roh tidak ada perantara dan tidak ada hijab, bagi yang dapat menghilangkan hijab atau dinding pemisah antara roh dengan Allah, maka itulah orang yang mengenal diri dan mengenal gerak roh.

Manakala ZINK pula adalah salah satu kaedah rawatan yang hanya menggunakan ZIKIR/ MAKRIFAT/ GELOMBANG DAN GETARAN sebagai metode utama dalam rawatan. Amat bermanfaat bagi sesiapa yang benar benar berminat/ tekad untuk membuka Pusat Rawatan kerana ianya  boleh di gunakan untuk merawat penyakit medis mahupun non medis.

Bersambung.......

Selasa, 23 April 2013

Perancangan Kursus Pengembangan teknik dan Kaedah rawatan

Kursus ini merupakan kesinambungan daripada kursus asas dan lanjutan, dan ianya lebih advance dan tertumpu kepada pengembangan teknik dan kaedah dalam rawatan. Insyaallah, masih dalam perancangan.

Silibus 1.
Mengesan gangguan
1. Teknik Cengkaman
2. Teknik hembusan
3. Kaedah Sedut Nafs
4. Kaedah pasak

Silibus 2.
Mengazab gangguan
1. kaedah pasak/Sula
2. Kaedah azab tasbih
3. Kaedah toreh
4. kaedah Baling
5. Kaedah Rejam

Silibus 3.
Membunuh Jin (Biiznillah)
1. Sembelih
2. Kaedah letup

Silibus 4.
1. Kaedah kunci besi
2. Kaedah ikat rantai

Silibus 5.
Menarik Gangguan
1. Kaedah Pulas
2. kaedah Tolak
3. kaedah Tarik Paksa
4. Kaedah Botol
5. Kaedah Pukau

Silibus 6.
1. Teknik Menghancur Kebal jin
2. Membuang Ilmu bathil

Insyaallah...


Ahad, 31 Mac 2013

Perkongsian Kisah Rawatan 2



Apabila mendengar masaalah yang di hadapi oleh adik T, secara tidak langsung saya teringat bahawa ianya juga pernah berlaku pada adik saya ketika berumur 9 tahun, tak silap saya. Umur saya pula pada ketika sekitar 14 tahun..Hehehe..remaja lagi aku masa tu. Pada ketika itu adik saya sering pengsan apabila ke sekolah dan kadangkala berlaku ketika di rumah. Puaslah ke dua ibu bapa saya mendapatkan rawatan dari orang yang bijak pandai. Malangya pada masa itu, kaedah perubatan islam tidak menyerlah di bumi Sabah dan keadaan itu berlarutan sehinggalah (tak silap saya) dia berumur 19 tahun.

Berbalik pada kisah adik T, maka jenuhlah juga si ayah membawa anaknya berubat. Dari selatan hingga ke Utara, adik T sering  pengsan apabila menjejakkan kakinya ke sekolah. Apabila saya bertanya pada adik T, adik T sering melihat sosok tubuh lembaga hitam yang menyeramkan apabila atau ada ketika sessi pembelajaran berlangsung.

Tidak banyak yang dapat saya ceritakan mengenai rawatan yang di lakukan pada adik T, cuma ketika adik T pengsan, saya terus melakukan serangan penghancuran ke atas tapak homestay jin tersebut. Alhamdulillah, adik T sedar. (Agaknya jin tu kelam kabut keluar dari tubuh nak selamatkan home theater ngan TV 40 inci nya). Hinggalah kaedah letup dan Zasssss. Alhamdulillah..sehingga ke hari ini, adik T mula menunjukkan perkembangan. Tidak lagi pengsan mahupun melihat kelibat sosok lembaga hitam di sekolahnya..

P/S: Geram sangat kat jin tu sampaikan nak minum, nak makan, ke dapur, lepas solat sempat lagi zasss kat jin tu..heheheh. Sampaikan pada satu keadaan jin tu nyorok kat tong sampah sekolah, sempat lagi kena Zassss...hehehe... (jin kat luar badan, izin Allah mudah nak settle sebab tak guna tubuh manusia sebagai sarung).

ayat yg di guna pakai ...Yaa ma'sarol jin..
                                    Ainama takunuu...
                                    Falam tak tuluuhum...Alla Hu kotalahum..Alla Hu kotalahum...




Sabtu, 16 Mac 2013

Perkongsian Kisah Rawatan..


Saya di hubungi keluarga pesakit mengatakan bahawa pesakit berada dalam kedaan histeria sejak jam 8 malam lagi. Melihat jam di dinding, pesakit dah histeria dekat 3 jam. Pesakit dah di rawat oleh keluarga terdekat tetapi keadaan masih tidak berubah.

Sesiapapun tidak terlepas mengalami perkara seperti ini, tidak kira perawat manapun, begitu juga diri saya kerana saya beriktikad bahawa yang menyembuhkan bukan saya, tetapi ALLAH lah yang menyembuhkannya. 
Dan Inilah sifatnya ilmu, kadang menjadi kadangnya tidak dan apa yang berlaku juga merupakan semata mata melalui keizinan ALLAH serta kemudahan yang ALLAH berikan pada si Perawat mahupun si Pesakit. 

Saya cuba berdialog dengan jin melalui telefon, cuba memujuknya untuk keluar dari tubuh pesakit sambil membacakan ayat ayat al quran. Malangnya, tawaran yang di berikan tidak di terima dan jin tersebut menyanyi semasa saya membacakan ayat ayat al quran. Akhirnya saya katakan kepada jin tersebut bahawa saya akan berhadapan dengannya dan jin tersebut mula menangis tetapi tetap enggan keluar dari tubuh pesakit.

5 minit kemudian tak silap saya, keluarga pesakit dah sampai di rumah saya. Saya persilakan keluarga pesakit masuk, kelihatan si pesakit masih di kuasai dengan sedikit keegoan pada jin tersebut. Setelah segala pesrsiapan di buat saya cuba berdialog dengan jin tersebut sambil membacakan ayat al quran ke telinganya. Jin sedikit terazab. Jin itu mengatakan dia tak heran dengan pembacaan ayat ayat al quran kerana dia sendiri sering mendengar pesakit membaca al quran setiap hari.

Dengan izin ALLAH saya dapat mengesan kedudukan jin di dalam tubuh dan menikamnya dengan jari. Jin tersebut mula kesakitan. Saya dalamkan lagi tikaman hingga jin mula meraung raung minta di lepaskan. Saya azab pula dengan kedah toreh, maka bertambahlah tangisan dan raungannya minta di lepaskan. Oleh kerana jin masih berdegil walaupaun di azab, maka saya ikhtiarkan pula dengan kaedah yang lain. saya tiupkan hawa nafas ke rongga pernafasan pesakit dan membawanya perlahan lahan ke perut, kemudian menarik semula nafas yang di kirimkan dan di keluarkan semula melalui nafas pesakit. Alhamdulillah, pesakit sedar. Tetapi ianya berlaku hanya beberapa minit. Jin masuk semula ke dalam tubuh pesakit dan mula menguasai pesakit. Berat sangat ia nak meninggalkan pesakit ini.

Saya lakukan serangan dengan membutakan mata jin, sambil meniup zikir ke tapak tangan dengan hembusan nafas "Allah Hu"..saya halakan ke pandangan mata pesakit agar jin tersebut akan lumpuh segala pergerakanya. Persoalanya, mengapa mata yang di lumpuhkan, tidak anggota tubuhnya?. Ini kerana bagi saya, mata lah yang memandu segala galanya kerana tanpa mata gagallah segala pergerakan mahupun perbuatannya.

Setelah itu saya baringkan pesakit dan akhirnya cuba menyembelih jin tersebut. Setelah ayat ke tapak tangan di bacakan dengan iringan zikir nafas "ALLAH HU" di hembuskan. Saya sembelih jin tersebut dengan memfokuskan pencarian urat utama jin tersebut. Alhamdulillah, urat utama saya temukan dan sembelihan hanya di lakukan di point tersebut. Alhamdulillah, pesakit sedar semula cuma merasakan sedikit ketidak selesaan pada bahagian bermula dari leher ke bawah. Saya tahu bahawa jin tersebut dah tepisah kepala dan badanya, maka saya sudahi rawatan dengan menarik bahagian tubuh jin yang terpisah dan membuangnya dari tubuh pesakit. Selesai membuat penarikan, pesakit akui bahawa tubuh nya sudah kembali ringan dan hilang segala debaran yang meresahkannya.

Alhamdulillah, puji pujian hanya untuk ALLAH yang memudahkan segala kesulitan yang di alami oleh hamba hambanya.


Ahad, 24 Februari 2013

Khutbah Terakhir Rasulullah S.A.W

9 ZULHIJJAH TAHUN 10 HIJRAH, DI LEMBAH URANAH, GUNUNG 'ARAFAH


"Wahai manusia dengarlah baik-baik apa yang hendak ku katakan !!! Aku tidak mengetahui apakah aku dapat bertemu lagi dengan kamu semua selepas tahun ini. Oleh itu dengarlah dengan teliti kata-kataku ini dan sampaikanlah ia kepada orang-orang yang tidak dapat hadir di sini pada hari ini.

 Wahai manusia, sepertimana kamu menganggap bulan ini dan kota ini sebagai suci maka anggaplah jiwa dan harta setiap orang Muslim sebagai amanah suci. Kembalikan harta yang diamanahkan kepada kamu kepada pemiliknya yang berhak. Janganlah kamu sakiti sesiapapun agar orang lain tidak menyakiti kamu pula. Ingatlah bahwa sesungguhnya kamu akan menemui Tuhan kamu dan Dia pasti akan membuat perhitungan atas segala amalan kamu. Allah telah mengharamkan riba', oleh itu segala urusan yang melibatkan riba' hendaklah dibatalkan mulai sekarang. Berwaspadalah terhadap syaitan demi keselamatan agama kamu. Dia telah berputus asa untuk menyesatkan kamu dalam perkara-perkara besar maka berjaga-jagalah supaya kamu tidak mengikutinya dalam perkara-perkara kecil. 

Wahai manusia, sebagaimana kamu mempunyai hak atas para isteri kamu, mereka juga mempunyai atas kamu. Sekiranya mereka menyempurnakan mereka ke atas kamu maka mereka juga berhak untuk diberi makan dan pakaian dalam suasana kasih sayang. Layanilah wanita-wanita kamu dengan baik! dan berlemah lembutlah terhadap mereka kerana sesungguhnya mereka adalah teman dan pembantu kamu yang setia. Dan hak kamu ke atas mereka ialah mereka sama sekali tidak boleh memasukkan orang yang kamu tidak sukai ke dalam rumah kamu dan dilarang melakukan zina. 

Wahai manusia, dengarlah bersungguh-sungguh kata-kataku ini. Sembahlah Allah, dirikanlah solat lima kali sehari, berpuasalah di Bulan Ramadhan, tunaikanlah zakat dan harta kekayaan kamu dan kerjakanlah ibadah haji sekiranya mampu. Ketahuilah bahawa setiap Muslim adalah saudara kepada Muslim yang lain. Kamu semua adalah sama; tidak ada seorangpun yang lebih mulia dari yang lainnya kecuali dalam taqwa dan amal soleh. Ingatlah bahawa kamu akan mengadap Allah pada suatu hari untuk dipertanggungjawabkan atas segala apa yang telah kamu lakukan. Oleh itu, awasilah tindak-tanduk kamu agar jangan sekali-kali kamu terkeluar dari landasan kebenaran selepas ketiadaanku.

Wahai manusia, tidak ada lagi Nabi atau Rasul yang akan datang selepasku dan tidak akan lahir agama baru. Oleh itu wahai manusia, nilailah dengan betul dan fahamilah kata-kataku yang telah disampaikan kepada kamu. Sesungguhnya aku tinggalkan kepada kamu dua perkara yang sekiranya kamu berpegang teguh dan mengikuti kedua-duanya nescaya kamu tidak akan tersesat selama-lamanya. Itulah Al-Quran dan Sunnahku.

Hendaklah orang-orang yang mendengar ucapanku ini menyampaikannya pula kepada orang lain dan hendaklah orang yang lain itu menyampaikannya pula kepada orang lain dan begitu seterusnya. Semoga orang yang terakhir yang menerimanya lebih memahami kata-kataku ini dari mereka yang mendengar terus dariku. Saksikanlah Ya Allah, bahawasanya aku telah sampaikan risalah-Mu kepada hamba-hamba- Mu. "


Khamis, 14 Februari 2013

Pertemuan Iblis Laknatullah Dengan Rasulullah S.A.W


سم الله الرحمن الرحيم
Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ



Dari Muadz bin Jabal dari Ibn Abbas:

Ketika kami sedang bersama Rasulullah SAW di kediaman seorang sahabat Anshar, tiba - tiba terdengar panggilan seseorang dari luar rumah:
"Wahai penghuni rumah, bolehkah aku masuk? Sebab kalian akan membutuhkanku. "

Rasulullah bersabda : "Tahukah kalian siapa yang memanggil?"

Kami menjawab : "Allah dan rasulNya yang lebih tahu."

Beliau melanjutkan, "Itu iblis, laknat Allah bersamanya."

Umar bin Khattab berkata: "Izinkan aku membunuhnya wahai Rasulullah"

Nabi menahannya :" Sabar wahai Umar, bukankah kamu tahu bahwa Allah memberinya kesempatan hingga hari kiamat? Lebih baik bukakan pintu untuknya, sebab dia telah diperintahkan untuk ini, fahamilah apa yang hendak ia katakan dan dengarkan dengan baik."

Ibnu Abbas RA berkata: Pintu lalu dibuka, ternyata dia seperti seorang tua yang cacat satu matanya. Di janggutnya terdapat 7 helai rambut seperti rambut kuda, taringnya terlihat seperti taring babi, bibirnya seperti bibir sapi..

Iblis berkata: "Salam untukmu Muhammad.... Salam untukmu para hadirin..."

Rasulullah SAW lalu menjawab : "Salam hanya milik Allah SWT, sebagai mahluk terlaknat, apa keperluanmu? "

Iblis menjawab : "Wahai Muhammad, aku datang ke sini bukan atas kemauanku, namun kerana terpaksa."

"Siapa yang memaksamu? "

"Seorang malaikat utusan Allah mendatangiku dan berkata:

"Allah SWT memerintahkanmu untuk mendatangi Muhammad sambil menundukkan diri. Beritahu Muhammad tentang caramu dalam menggoda manusia. Jawablah dengan jujur semua pertanyaannya. Demi kebesaran Allah, andai kau berdusta satu kali saja, maka Allah akan jadikan dirimu debu yang ditiup angin."

"Oleh kerana itu aku sekarang mendatangimu. Tanyalah apa yang hendak kau tanyakan. Jika aku berdusta, aku akan dicaci oleh setiap musuhku. Tidak ada sesuatu pun yang paling besar menimpaku daripada cacian musuh."

Orang Yang Dibenci Iblis

Rasulullah SAW lalu bertanya kepada Iblis: "Kalau kau benar jujur, siapakah manusia yang paling kau benci?"

Iblis segera menjawab: " Kamu, kamu dan orang sepertimu adalah mahkluk Allah yang paling aku benci."

"Siapa selanjutnya? "

"Pemuda yang bertakwa yang memberikan dirinya mengabdi kepada Allah SWT."

"Lalu siapa lagi?"

"Orang Alim dan wara' (Loyal)"

" Lalu siapa lagi?"

"Orang yang selalu bersuci."

"Siapa lagi?"

"Seorang fakir yang sabar dan tak pernah mengeluhkan kesulitannnya kepada orang lain."

"Apa tanda kesabarannya? "

" Wahai Muhammad, jika ia tidak mengeluhkan kesulitannya kepada orang lain selama 3 hari, Allah akan memberi pahala orang - orang yang sabar."

"Selanjutnya apa?"

"Orang kaya yang bersyukur."

"Apa tanda kesyukurannya ?"

"Ia mengambil kekayaannya dari tempatnya, dan mengeluarkannya juga dari tempatnya ."

"Orang seperti apa Abu Bakar menurutmu?"

"Ia tidak pernah menurutiku di masa jahiliyah, apalagi dalam Islam."

"Umar bin Khattab?"

"Demi Allah setiap berjumpa dengannya aku pasti kabur. "

"Usman bin Affan?"

"Aku malu kepada orang yang malaikat pun malu kepadanya ."

"Ali bin Abi Thalib?"

" Aku berharap darinya agar kepalaku selamat, dan berharap ia melepaskanku dan aku melepaskannya. Tetapi ia tak akan mahu melakukan itu." (Ali bin Abi Thalib selau berdzikir terhadap Allah SWT)

Amalan Yang Dapat Menyakiti Iblis

"Apa yang kau rasakan jika melihat seseorang dari umatku yang hendak solat?"

"Aku merasa panas dingin dan gementar. "

"Kenapa?"


"Sebab, setiap seorang hamba bersujud 1x kepada Allah, Allah mengangkatnya 1 darjat."

"Jika seorang umatku berpuasa?"

"Tubuhku terasa terikat hingga ia berbuka ."

"Jika ia berhaji?"

"Aku seperti orang gila. "

"Jika ia membaca al-Quran?"

"Aku merasa meleleh laksana timah di atas api."

"Jika ia bersedekah?"

"Itu sama saja orang tersebut membelah tubuhku dengan gergaji."

"Mengapa jadi begitu? "

"Sebab dalam sedekah ada 4 keuntungan baginya... Iaitu keberkahan dalam hartanya, hidupnya disukai, sedekah itu kelak akan menjadi hijab antara dirinya dengan api neraka dan segala macam musibah akan terhalau dari dirinya."

"Apa yang dapat mematahkan pinggangmu?"

"Suara kuda perang di jalan Allah."

"Apa yang dapat melelehkan tubuhmu?"

"Taubat orang yang bertaubat."

"Apa yang dapat membakar hatimu?"

"Istighfar di waktu siang dan malam."

"Apa yang dapat mencoreng wajahmu?"

"Sedekah yang diam - diam. "

"Apa yang dapat menusuk matamu?"

"Solat fajar."

"Apa yang dapat memukul kepalamu? "

"Solat berjamaah."

"Apa yang paling mengganggumu? "

"Majlis para ulama."

"Bagaimana cara makanmu?"

"Dengan tangan kiri dan jariku."

"Dimanakah kau menaungi anak - anakmu di musim panas?"

"Di bawah kuku manusia."

Manusia Yang Menjadi Teman Iblis

Nabi lalu bertanya : "Siapa temanmu wahai Iblis?"

"Pemakan riba."

"Siapa sahabatmu?"

"Penzina."

"Siapa teman tidurmu?"

"Pemabuk.."

"Siapa tamumu? "

"Pencuri."

"Siapa utusanmu?"

"Tukang sihir."

"Apa yang membuatmu gembira?"

"Bersumpah dengan cerai."

"Siapa kekasihmu? "

"Orang yang meninggalkan solat jumaat"

"Siapa manusia yang paling membahagiakanmu? "

"Orang yang meninggalkan solatnya dengan sengaja."

Iblis Tidak Berdaya Di hadapan Orang Yang Ikhlas

Rasulullah SAW lalu bersabda : "Segala puji bagi Allah yang telah membahagiakan umatku dan menyengsarakanmu. "

Iblis segera menimpali :" Tidak , tidak.. Tak akan ada kebahagiaan selama aku hidup hingga hari akhir. Bagaimana kau boleh berbahagia dengan umatmu, sementara aku boleh masuk ke dalam aliran darah mereka dan mereka tak boleh melihatku.

Demi yang menciptakan diriku dan memberikan ku kesempatan hingga hari akhir, aku akan menyesatkan mereka semua. Baik yang bodoh, atau yang pintar, yang boleh membaca dan tidak boleh membaca, yang durjana dan yang soleh, kecuali hamba Allah yang ikhlas."

"Siapa orang yang ikhlas menurutmu ?"

"Tidakkah kau tahu wahai Muhammad, bahawa barang siapa yang menyukai emas dan perak, ia bukan orang yang ikhlas. Jika kau lihat seseorang yang tidak menyukai dinar dan dirham, tidak suka pujian dan sanjungan, aku boleh pastikan bahawa ia orang yang ikhlas, maka aku meninggalkannya. Selama seorang hamba masih menyukai harta dan sanjungan dan hatinya selalu terikat dengan kesenangan dunia, ia sangat patuh padaku."

Iblis Dibantu oleh 70000 anak - anaknya

Tahukah kamu Muhammad, bahawa aku mempunyai 70000 anak.. Dan setiap anak memiliki 70000 syaitan.

Sebahagian ada yang aku tugaskan untuk mengganggu ulama. Sebahagian untuk menggangu anak - anak muda, sebahagian untuk menganggu orang - orang tua, sebahagian untuk menggangu wanita - wanita tua, sebahagian anak -anakku juga aku tugaskan kepada para Zahid.

Aku punya anak yang suka mengencingi telinga manusia sehingga ia tidur pada solat berjamaah. Tanpanya, manusia tidak akan mengantuk pada waktu solat berjamaah.

Aku punya anak yang suka menaburkan sesuatu di mata orang yang sedang mendengarkan ceramah ulama hingga mereka tertidur dan pahalanya terhapus.

Aku punya anak yang senang berada di lidah manusia, jika seseorang melakukan kebajikan lalu ia khabarkan kepada manusia, maka 99% pahalanya akan terhapus.

Pada setiap seorang wanita yang berjalan, anakku dan syaitan duduk di pinggul dan pahanya, lalu menghiasinya agar setiap orang memandanginya.

Syaitan juga berkata, "Keluarkan tanganmu", lalu ia mengeluarkan tangannya lalu syaitan pun menghiasi kukunya.

Mereka, anak - anakku selalu meyusup dan berubah dari satu tempat ke tempat lainnya, dari satu pintu ke pintu yang lainnya untuk menggoda manusia hingga mereka terhempas dari keikhlasan mereka.

Akhirnya mereka menyembah Allah tanpa ikhlas, namun mereka tidak merasa.

Tahukah kamu, Muhammad? Bahawa ada rahib yang telah beribadat kepada Allah selama 70 tahun. Setiap orang sakit yang didoakan olehnya, sembuh seketika. Aku terus menggodanya hingga ia berzina, membunuh dan kufur.

Cara Iblis Menggoda

Tahukah kau Muhammad, dusta berasal dari diriku?

Akulah makhluk pertama yang berdusta.

Pendusta adalah sahabatku. Barangsiapa bersumpah dengan berdusta, ia kekasihku.

Tahukah kau Muhammad?

Aku bersumpah kepada Adam dan Hawa dengan nama Allah bahawa aku benar-benar menasihatinya.

Sumpah dusta adalah kegemaranku.

Ghibah (gosip) dan Namimah (adu domba) kesenanganku.

Kesaksian palsu kegembiraanku.

Orang yang bersumpah untuk menceraikan isterinya ia berada di pinggir dosa walau hanya sekali dan walaupun ia benar. Sebab barang siapa membiasakan dengan kata - kata cerai, isterinya menjadi haram baginya. Kemudian ia akan beranak cucu hingga hari kiamat. Jadi semua anak - anak zina dan ia masuk neraka hanya kerana satu kalimat, CERAI.

Wahai Muhammad, umatmu ada yang suka lalai semasa solat. Setiap ia hendak berdiri untuk solat, aku bisikan padanya waktu masih lama, kamu masih sibuk, lalu ia manundanya hingga ia melaksanakan solat di luar waktu, maka solat itu dipukulkannya kemukanya.

Jika ia berhasil mengalahkanku, aku biarkan ia solat. Namun aku bisikkan ke telinganya 'lihat kiri dan kananmu',

Dia pun menoleh. Pada masa itu aku usap dengan tanganku dan kucium keningnya serta aku katakan 'solatmu tidak sah'.

Bukankah kamu tahu Muhammad, orang yang banyak menoleh dalam solatnya akan dipukul.

Jika ia solat sendirian, aku suruh dia untuk bergegas. Dia pun solat seperti ayam yang mematuk beras.

Jika dia berhasil mengalahkanku dan dia solat berjamaah, aku ikat lehernya dengan tali, hingga dia mengangkat kepalanya sebelum imam, atau meletakkannya sebelum imam.

Kamu tahu bahawa melakukan itu batal shalatnya dan wajahnya akan dirubah menjadi wajah keldai.

Jika dia berhasil mengalahkanku, aku tiup hidungnya hingga dia menguap dalam solat. Jika ia tidak menutup mulutnya ketika menguap, syaitan akan masuk ke dalam dirinya, dan membuatnya menjadi bertambah serakah dan gila dunia.

Dan diapun semakin taat padaku.

Kebahagiaan apa untukmu, sedang aku memerintahkan orang miskin agar meninggalkan solat. Aku katakan padanya, 'kamu tidak wajib solat, solat hanya wajib untuk orang yang berkemampuan dan sihat. Orang sakit dan miskin tidak, jika kehidupanmu telah berubah baru kau solat.'

Dia pun mati dalam kekafiran. Jika dia mati sambil meninggalkan solat maka Allah akan menemuinya dalam kemurkaan.

Wahai Muhammad, jika aku berdusta Allah akan menjadikanku debu.
Wahai Muhammad, apakah kau akan bergembira dengan umatmu padahal aku mengeluarkan seperenam mereka dari islam?

10 Permintaan Iblis kepada Allah SWT


"Berapa yang kau pinta dari Tuhanmu?"

"10 macam"

"Apa saja?"

Aku minta agar Allah membiarkanku berbagi dalam harta dan anak manusia, Allah mengizinkan.

Allah berfirman, "Berbagilah dengan manusia dalam harta dan anak. Dan janjikanlah mereka, tidaklah janji syaitan kecuali tipuan." (QS Al-Isra :64)

Harta yang tidak dizakatkan, aku makan darinya. Aku juga makan dari makanan haram dan yang bercampur dengan riba, aku juga makan dari makanan yang tidak dibacakan nama Allah.

Aku minta agar Allah membiarkanku ikut bersama dengan orang yang berhubungan dengan isterinya tanpa berlindung dengan Allah, maka syaitan ikut bersamanya dan anak yang dilahirkan akan sangat patuh kepada syaitan.

Aku minta agar boleh ikut bersama dengan orang yang menaiki kenderaan bukan untuk tujuan yang halal.

Aku minta agar Allah menjadikan bilik mandi sebagai rumahku.

Aku minta agar Allah menjadikan pasar sebagai masjidku.

Aku minta agar Allah menjadikan syair sebagai Quranku.

Aku minta agar Allah menjadikan pemabuk sebagai teman tidurku.

Aku minta agar Allah memberikanku saudara , maka Ia jadikan orang yang membelanjakan hartanya untuk maksiat sebagai saudaraku.

Allah berfirman, "Orang - orang boros adalah saudara - saudara syaitan. " (QS Al-Isra : 27)

Wahai Muhammad, aku minta agar Allah membuatku boleh melihat manusia sementara mereka tidak boleh melihatku.

Dan aku minta agar Allah memberiku kemampuan untuk mengalir dalam aliran darah manusia.

Allah menjawab, "Silakan", aku bangga dengan hal itu hingga hari kiamat. Sebahagian besar manusia bersamaku di hari kiamat.

Iblis berkata : "Wahai muhammad, aku tak bolej menyesatkan orang sedikitpun, aku hanya boleh membisikan dan menggoda."

Jika aku boleh menyesatkan, tak akan tersisa seorangpun.

Sebagaimana dirimu, kamu tidak boleh memberi hidayah sedikitpun, engkau hanya rasul yang menyampaikan amanah.

Jika kau boleh memberi hidayah, tak akan ada seorang kafir pun di muka bumi ini.

Kau hanya boleh menjadi penyebab untuk orang yang telah ditentukan sengsara.

Orang yang bahagia adalah orang yang telah ditulis bahagia sejak di perut ibunya. dan orang yang sengsara adalah orang yang telah ditulis sengsara semenjak dalam kandungan ibunya.

Rasulullah SAW lalu membaca ayat : "Mereka akan terus berselisih kecuali orang yang dirahmati oleh Allah SWT " (QS Hud :118 - 119)

Juga membaca, " Sesungguhnya ketentuan Allah pasti berlaku" (QS Al-Ahzab : 38)

Iblis lalu berkata : " Wahai Rasul Allah takdir telah ditentukan dan pena takdir telah kering. Maha Suci Allah yang menjadikanmu pemimpin para nabi dan rasul, pemimpin penduduk surga, dan yang telah menjadikan aku pemimpin makhluk-makhluk celaka dan pemimpin penduduk neraka. aku si celaka yang terusir, ini akhir yang ingin aku sampaikan kepadamu. Dan aku tak berbohong."

* Sebarkan Moga Bermanfaat*


Khamis, 31 Januari 2013

Kaedah Letup Jin

سم الله الرحمن الرحيم
Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Sedikit perkongsian buat pelajar yang telah mengambil ijazah amalan asas dan lanjutan perawat. Berkemungkinan semasa dalam rawatan kita buntu untuk menyelasaikan kes gangguan yang berada di luar tubuh pesakit ataupun ketika merawat pesakit, pesakit mengatakan melihat segerombolan jin berada di luar tubuh atau rumah, hanya menunggu masa untuk masuk ke tubuh pesakit. Kaedah tersebut sudah biasa saya gunakan dan izin Allah memberi kelebihan dalam rawatan.

kaedahnya:
gunakan teknik hentam bomoh sihir cuma kaedah pergerakan atau perbuatan si perawat berubah.
  1. bacakan ayat ayat dalam kaedah hentam tukang sihir(dalam silibus amalan lanjutan) - sambil kedua tangan di depakan seperti sedia membuat tepukan
  2. selepas membaca ayat al fath diam sebentar dalam kedaan menahan nafas
  3. dalam masa yang sama perawat memusatkan segala visual dan makrifat
  4. ketika nafas hampir habis temukan kedua tapak tangan sambil membuat tepukan yang kuat dengan niat meletupkan jin
Keberkesanan kaedah bergantung pada fokus dan kekuatan niat si perawat serta kemudahan yang Allah berikan pada si perawat mahupun si pesakit.. moga bermanfaat. wallahu'alam.

Ahad, 27 Januari 2013

Sahabat Perawat Johor Bharu


Perawat merupakan seutama utama pekerjaan

Syeikhul islam Ibn Tamiyah mengatakan adalah merupakan fardhu kifayah terhadap orang yg mempunyai pengetahuan untuk mengubati kerasukan dan ia juga merupakan sesuatu yang disyariatkan dan seutama-utama pekerjaan dan inilah yang dilakukan oleh para nabi dan solehin.

Alhamdulillah, Insyaallah kepada yang memerlukan khidmat rawatanya, bolehlah menghubungi sahabat perawat  di Negeri Johor Cikgu Zainudin di no 013 7891513.

Jumaat, 18 Januari 2013

Pengajian Bekam

Pendapat Imam Ghazali :

" Al Hijamah adalah termasuk fardhu kifayah. Jika di suatu wilayah tidak ada seorang pun yang mempelajarinya, maka semua penduduknya akan berdosa. Namun jika salah seorang melaksanakannya, maka gugurlah kewajiban dari yang lain."

Hadis Rasulullah S.A.W :

  1. Sebaik baik perubatan yang kamu lakukan adalah al hijamah/ bekam.(HR.Ahmad, Shahih)
  2. Pada malam aku di isra'kan, aku tidak melewati sekumpulan malaikat melainkan mereka berkata,"Wahai Muhammad suruhlah umat Mu berbekam,"(HR sunan abu daud dan Ibnu Majah).


Pengajian bekam

Setiap pelajar akan di ajar kaedah dan tata cara membekam dan mengenal titik/ point bekam bagi penyakit:

  1. Point bekam sunnah
  2. menyegarkan tubuh
  3. menajamkan minda
  4. mencerahkan mata
  5. menguatkan kaki
  6. menguatkan pinggang
  7. melancarkan pernafasan
  8. menguatkan otot lengan
  9. point penyakit gangguan sihir/ jin
  10. demam
  11. batuk/ selsema
  12. kencing manis
  13. resdung
  14. radang hati
  15. hepatitis
  16. Masalah hempedu
  17. buasir
  18. insomania
  19. cirit birit
  20. darah rendah
  21. gastrik
  22. mengantuk
  23. allergik
  24. darah tinggi
  25. migrain
  26. gout
  27. sakit pinggang/ bahu
  28. melancarkan haid
  29. lemah syahwat
  30. masaalah frostat
  31. jerawat
  32. sakit gigi
Mahar pengajian : Rm300.00 percuma set bekam.
Tarikh : Bergantung pada permintaan pelajar( Pengajian secara personal)

Isnin, 14 Januari 2013

Al Kisah 3. Busung Tak Jadi..

Assalamualikum Ustaz, berkali kali kedengaran bunyi salam dari luar rumah. Dalam keadaan baju pasukan chealse masih tersarung kemas di tubuh (peminat fanatik)hehehe, Kelihatan jam di dinding menunjukkan jam 1230 tgh malam. Saya bangun dalam keadaan mamai sambil membuka tingkap rumah. Kelihatan 2 lelaki berdiri di luar rumah berhajat untuk mendapatkan rawatan. "Maaflah ganggu ustaz tengah malam begini. Kelihatan di sampingnya seorang pemuda berdiri dalam keadaan yang teramat lemah. "takpelah, pakcik masuk dulu, kat dalam nanti boleh sembang", kata saya pada lelaki tersebut.

Saya dudukkan pesakit, kelihatanya wajah pesakit dalam keadaan pucat sambil menahan kesakitan.Mata saya terus tertumpu ke arah perut pesakit yang kelihatan kembung dan menyenakkan. Lantas saya sentuhkan jari telunjuk saya kearah ulu hati pesakit sambil membaca syahadah dan pesakit mula memuntahkan cecair berwarna oren kekuningan. Setelah pesakit selesai memuntahkan  segala isi alamnya maka saya teruskan pembacaan ayat ayat rukyah sambil memegang perut pesakit. Pesakit akhirnya histeria dan berlakulah beberapa dialog dengan jin tersebut.

Jin tersebut mengakui di datangkan khas oleh bomoh sakai dari gua txxxxxxxxg bagi tujuan sihir.Izin Allah, akhirnya jin tersebut keluar setelah di azab dengan kaedah pasak bumi. Sekali lagi dengan izin Allah, saya dapat mengesan sebilangan jin yang lari bersembunyi di kawasan kemaluan pesakit. Setelah menyentuh bahagian ari arinya sambil membacakan ayat maka bergetarlah seluruh tubuh pesakit dan di akhiri dengan gerakan di bahagian hujung hujung jarinya.

Alhamdulillah, Allah mudahkan segala galanya pada malam tersebut. Perut pesakit yang kelihatan kembung semasa awal rawatan tadi menjadi kempis serta merta apabila kesemua jin (insyaallah) berjaya di keluarkan.
Apapun yang pasti, berkemungkinan pesakit akan mengalami serangan semula selagi objek sihir dalam genggaman penyihir belum di hancurkan. 

Wallahu'alam...


Rabu, 9 Januari 2013

RITEQ ALOR SETAR (RAWATAN ISLAM)

Alhamdulillah, bersyukur saya ke hadrat Allah atas kemunculan Perawat RITEQ di kawasan Utara Negeri Kedah. Terima Kasih kepada Ustaz Khairol atas kesanggupan memikul tugas ini. Moga Allah jadikan segala usaha ini sebagai jalan dakwah dan mendatangkan manfaat kepada pesakit pesakit di sebelah utara.

RITEQ ALOR SETAR (RAWATAN ISLAM)

Foto Saya

http://ritequtara.blogspot.com/

Selasa, 1 Januari 2013

Parang Terbang 13 Mei

سم الله الرحمن الرحيم

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang


Moga Kisah ini dapat memberikan manfaat pada semua. Abg man.(bukan nama sebenar) merasakan sakit di perutnya sejak ogos 2011 seminggu selepas ayahnya meninggal dunia. Berbagai kaedah rawatan yang dia dapatkan dalam usahanya merawat dirinya termasuklah ke hospital pakar, namun kes masih menjadi misteri.
sebilangan perawat pula mengatakan dia di sihir, maka habislah tanah di sekeliling halaman rumahnya di cangkul bagi mencari barang sihir.

Di takdirkan Allah, maka berjumpalah Abg man dengan saya. Ketika rawatan, Abg Man pun histeria tetapi tidak berlaku dialog  mencari punca sebenar. Setelah sedar dari histeria, Abg Man mengakui sudah beberapa perawat yang dia kunjungi, tidak pernah langsung dia mengalami perkara seperti itu. Cuma perawat mengkasifikasikan kes Abg man adalah SIHIR.


Allah yang menggerakkan hati setiap hambanya..saya tanyakan pada Abg man jika ada menyimpan pedang lama. Ya..Abg Man mengakuinya dan dia sedikit pun tidak mengesyaki bahawa pedang tersebut adalah punca segala galanya, kerana bagi abg man dan keluarganya pedang tersebut merupakan pedang bersejarah milik arwah ayahnya.

Akhirnya, abg man menyerahkan pedang tersebut kepada saya., dan kini menunggu masa untuk saya kuburkan di satu tempat yang sangat rahsia. Biarlah.. asalkan sejarahnya tak pernah luput dari bangsa melayu di negara kita. Kini, Abg man pulih dari kesakitan yang di deritainya. Moga Allah kekalkan kesejahteraan itu pada dirinya.