Selasa, 24 Mei 2011

Orang S******* Yang Suruh Aku

سم الله الرحمن الرحيم
Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Rawatan kali pertama tidak membuahkan hasil.Puan A apabila dirukyah hanya mengalami kekejangan seluruh badan dan saya terpaksa hentikan rawatan.Pesan guru saya"apabila pesakit dirukyah dan menunjukkan gejala kekejangan maka hentikanlah rawatan,kerana ianya hanya akan menyeksa fizikal pesakit",itulah pesanan guru saya.Ketika meerawat Puan A juga,saya merasakan belakang saya seperti dihiris hiris.Puan A saya bekalkan dengan bahan rawatan untuk dibuat minuman dan mandian.
Keesokan harinya,anak Puan A telefon saya mengatakan Yang ibunya menggeletar seluruh badan sebaik saja minum dan mandi air rawatan dan ibunya memininta saya datang kerumah mereka untuk melihat keadaannya.Saya beritahu keluarga pesakit agar bertenang dan itu merupakan petanda baik bahawa air rawatan itu berkesan dalam mengazab dan melemahkan gangguan yang berada didalam tubuh Puan A.Saya berjanji akan kerumah Puan A selepas maghrib.
JAm 8.15 saya pun sampai dirumah Puan A dan saya dapati keadaan Puan A sudah kembali normal.Oleh kerana dah terlajak sampai,suami Puan A meminta saya meneruskan rawatan kepada Puan A.
Saya memulakan rawatan dengan mengenggam kedua dua ibu jari kaki Puan A.Belum sempat dirukyah,kaki Puan A sudah mula bergoyang goyang.Saya bacakan zikir Yaa Muntaqiim dan kali ini badan Puan A pula yang berpusing pusing.Saya teruskan dengan bacaan rukyah.Puan A berteriak kesakitan.Pada mulanya jin dibadan Puan A enggan memberikan kerjasama,apabila saya tanya dia hanya mencebikkan mulutnya seperti mengejek saya.Apabila saya melakukan teknik torehan pada tapak kaki Puan A barulah ia mahu memberikan kerjasama.
Saya:kamu datang atas alasan apa?
Jin:Aku nak orang ni mati.
Saya:Engkau jin sihir ye?
Jin:orang s****** yang suruh aku.
Saya:engkau kafir ke islam?
Jin:aku kafir lahhh.
Saya:nak masuk islam tak?
Jin:tak nakkk!!
Saya:sekarang aku nak engkau keluar dari jasad ni.
Jin:tak nak,tak nak!
Saya:kalau tak nak,engkau akan terus aku siksa.(saya melakukan beberapa torehan pada tapak kaki Puan A dan jin mula berteriak kesakitan).
Jin:baiklah,baiklah..aku nak keluar.
Saya:betul engkau nak keluar?macamana kalau selepas ni engkau masuk balik?
Jin:aku betul betul nak keluar.Aku tak nak masuk dah.Sakit..sakit!
Saya:Sekarang aku kira sampai sepuluh..kalau engkau masih tak keluar aku sembelih engkau dengan izin Allah(sambil meletakkan tangan keleher Puan A)
Jin:aku tak nak kena sembelih..ok..ok aku keluar sekarang
Saya;1..2..3..4-10..
Suasana menjadi sunyi sepi menunggu reaksi Puan A.Puan A kelihatan amat lemah sekali.Saya scanning kembali Puan A.Alhamdulillah..nampak gayanya jin tersebut betul betul keluar dari jasad Puan A.Puan A mula sedar dan berdoa sambil menitiskan airmata.Puan A saya nasihatkan agar sentiasa istiqomah dengan amalan2 soleh bagi mengelak serangan yang seterusnya dan apapun yang dikatakan oleh jin tersebut,janganlah dipercayai seratus peratus kerana boleh jadi jin tersebut berbohong.
ILAHII ANTA MAKSUDI..WA REDHOKA MATLUBI..

Tiada ulasan: