Isnin, 18 Julai 2011

Rahmat Allah

سم الله الرحمن الرحيم
Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Lama tak menulis cerita cerita didalam blog.Hampir sebulan rasanya.Bukannya tidak ada cerita cerita menarik untuk dikongsikan tetapi hati ini baru tersedar semakin banyak kisah rawatan yang diceritakan...semakin tebal riak dan ujub sumaah dizahirkan.Tidak salah nak bercerita tentang rawatan,tetapi kadangkala hati terlebih ketika mentafsirkan(lepas ni kena hantar dulu ke JAIP untuk proses penapisan).Begitulah kita..manusia itu amatlah lemah jika dibandingkan dengan kekuasaan Allah..KITA..sentiasa lalai dan alpa,hanyut dek perasaan sendiri.
Guru Hikmah ku bekata disaat pertemuan.."BUKAN engkau yang mengubat tapi ALLAH yang mengubat..BUKAN engkau yang menyembuhkan tetapi ALLAH yang menyembuhkan..engkau tidak lebih hanyalah seorang mayat hidup yang digerakkan oleh ALLAH,dihidupkan oleh ALLAH,dirahmati oleh ALLAH,dikuatkan oleh ALLAH,diilmukan oleh ALLAH....
ASTAGHFIRULLAHAL AZIIM.....
Walaubagaimanapun dengan izin dan rahmatnya ALLAH..saya masih membuka,meneruskan dan menawarkan khidmat rawatan kepada yang memerlukan..moga Allah merahmati usaha kita..AMIIN AMIIN YA RABBAL A'LAMIIN.
SUBHANALLAH..MASYAALLAH..BARAKALLAH..JAZAKALLAH

2 ulasan:

Iza Dda berkata...

salam.. jgnlah stop menulis.. coz dr penulisan ini jga boleh myedarkn org d luar ...pbezaan perubatan.. n ada yg boleh ambi iktibar.. cm crita pesakit yg (kebrapa kurang pasti) tpi yg alkisah guna jin halau jin... klu kita silap pilih cara perubatan / kita tdak tahu tentang perkara tu...

insyallah Pembaca gna kan crita blog ini tuk mecari pengetahuan & pegalaman. jgn lah boleh menimbulkn riak. Insyallah.

aku tungu tungu jga ada crita pgalaman baru... Dont stop tuk kebaikan.

PedangSkan berkata...

salam tuan syeikh... nampaknya kak dida da jadi peminat no 1 dah ni....