Rabu, 14 September 2011

Rahmatnya Dan RedhoNya

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Sejak kebelakangan ini saya disibukkan dengan beberapa kes rawatan yang melibatkan gangguan sihir dan saka.Dengan izin dan rahmatnya Allah jua beberapa kes tersebut berjaya diselesaikan,terutamanya kes yang melibatkan sihir yang termakan.Alhamdulillah,3 jin sihir dan 2 jin saka berjaya diislamkan dalam suasana yang penuh kesyahduan.Moga Allah sentiasa memberikan petunjuk,rahmat dan keredhaanya kepada kaum kaum tersebut termasuklah kita semua.
Alhamdulillah dan merupakan satu kemajuan juga apabila timbulnya kesedaran orang orang sabah akan kebaikan dan kelebihan berbekam.Insyaallah,akan saya kongsikan nanti beberapa kisah rawatan sepanjang saya berada disabah.
Beberapa hari ini terutamanya saudara saudara kita dari semenanjung,ramai yang berhajat menelefon saya untuk mendapatkan rawatan.Untuk pengetahuan semua,pada masa ini saya masih lagi berada di sabah dan akan kembali semula ke Taiping Perak pada 22hb Sept ini.Insyaallah..

Tiada ulasan: