Ahad, 2 Oktober 2011

Jin Hindu..

سم الله الرحمن الرحيم
Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
"Makcik ni diganggu oleh jin hindu,"kata pesakit yang datang membuat rawatan.Saya tanya balik,"eh!iya ke..macamana makcik boleh tahu.Sebelum ni makcik tu berubat di sebuah tempat dan hasilnya makcik tu kerasukan dan muncullah jin hindu yang mengatakan dia diarahkan oleh tukang sihir untuk menyakiti makcik ni,tetapi jin tu tak nak keluar kecuali setelah di sembahkan dengan sembelihan ayam sebagai syarat untuk dia keluar dari tubuh makcik tu dan kesudahannya perawat tersebut gagal untuk mengeluarkan jin tersebut.Maka menetaplah jin tersebut di dalam badan makcik tu.
Sewaktu memulakan rawatan..baru saja di bacakan"Bismillahillazilaa yaa durru" badan makcik tu dah mula bergegar.Saya menggelengkan kepala..terdetik dalam hati adakan jin ini memang benar benar sukar untuk di keluarkan kerana mengikut kajian saya jika pesakit belum sempat di rukyah dan jin sudah menunjukkan dirinya,ianya menunjukkan yang jin tersebut adalah jenis jin yang degil dan agak kuat kerana awal awal lagi dia dah berani menunjukkan dirinya tanpa perlu bersembunyi dan lari di setiap point yang berada di dalam tubuh pesakit.
Saya: Bismillah..kamu ni siapa?
Jin: (hanya mendiamkan diri)
Saya mula membacakan ayat ayat sihir dan jin tersebut mula menangis.Saya memberi sedikit dakwah kepada jin tersebut tetapi dia masih mendiamkan diri.Amboi amboi..sombong betul ye..aku tanya baik baik tak nak jawab..sekarang kau rasa ni."saya mula menoreh tubuh pesakit tersebut dan jin mula menggelelupur kesakitan."Aduhhh..sakiiit"..haah..boleh pun cakap,ingatkan kau ni bisu.Sekarang bagitahu,kenapa kau sakiti makcik ni?"
Jin: Orang **** upah aku
Saya: Asal dari mana ni?
Jin: Tokong Hindu
Saya: makcik ni kata sebelum ni ada jin hindu dalam badan dia.Mana jin tu?
Jin: Aku lah tu..(teringat cerita cikgu Jamaliah yg dia juga pernah jumpa kes jin siam yang berpura pura siam tetapi setelah di seksa boleh pulak bebrahasa melayu)
Saya: Cuba cakap india sikit..
Jin: yenede@$#^^** (ntah apa yang dia cakap)
Masa dia tengah syok layan cakap india tu saya toreh dia berkali kali..
Jin: DEII..saya nak keluarlah ni..kenapa buat saya macam ni..
Saya: Ni pengajaran namanya..(saya toreh lagi sehingga lah jin tu meraya rayu minta di lepaskan tetapi saya buat tak tahu dengan permintaan jin tu)
Jin: Deii..anne..kenapa buat saya macam ni..saya memang mau keluarla ni..kenapa mau seksa saya lagi.
Saya: kalau aku tak buat macam ni,lepas ni kau masuk balik
Jin: aku tak mau masuk lagi..aku dah serik..aku dah serik..
Saya: Baik kalau macam tu..nak masuk islam tak?
Jin: jangan cerita sama saya pasal islam..saya tak mau dengar
Saya: Ok..tak dak paksaan dala agama.sekarang keluar dan jika masuk balik kau akan rasa yang lebih teruk dari ini.Faham tu!(sambil tu sempat lagi saya toreh jin tu)
Jin: DEIII..sakit laaa.aku keluar
Alhamdulillah..jin tersebut pun keluar dan makcik tu dapat merasakan kesakitan pada badannya sudah beransur hilang.Saya bekalkan peskait dengan bahan rawatan tetapi makcik tu takut nak minum air rawatan tu sebab bila dia minum air rawatan saya, badannya akan bergegar dengan kuat.Saya kata pada makcik tu"ok sekarang cuba makcik minum air tu dan jika gangguan masih berada di tubuh makcik masa ni juga badan makcik akan bergegar.Alhamdulillah,segala puji pada Allah,tidak ada apa apa yang berlaku pada makcik tu.

1 ulasan:

Haji Abdul Salam berkata...

Rawatan Bomoh Sihir PENGASIH, Rawatan Bomoh Sihir PENUNDUK, Rawatan Bomoh Sihir PEMISAH, Rawatan Bomoh Sihir PEMBENCI, Rawatan Bomoh Sihir PELALAU, Rawatan Bomoh Sihir PENDINDING

ASSALAMU ALAIKUM WR.WB.DAN SALAM SEJAHTERAH

Dengan Mengucap Bismillahir Rahmanir Rahim, Perkenalkan Kami Dari Pusat Rawatan Bomoh Sihir Pemikat Hati Perempuan Dan Lelaki Lewat Gambar Melalui Jarak Jauh Hadir Untuk Bpk/Ibu Yang Sangat Membutuhkan Bantuan Dari Allah Dengan Perantaran KYAI HAJI ABDUL SALAM SH.

Rawatan Bomoh Ilmu Sihir Jarak Jauh Ampuh dan Terbaik Terpercaya Dan Sudah Terbukti Selama 7 Tahun. Menerima Layanan Ilmu Sihir DLL Di Berbagai Desa, Kota, Dan Negara Kabupaten Seindonesia Dan Mancanegara.

ADAKAH
1) Kekasih Anda Berpaling Tadah .
2) Pasangan Bermain Kayu 3.
3) Perasaan Sayang Yang Kuat Tetapi Sering Bergaduh.
4) Pasangan Bersikap Endah Tidak Endah.
5) Pasangan Tidak Bertanggung Jawab.
6) Dahulu Ambil Berat, Tetapi Sekarang Seperti Ingin Jauhkan Diri.
7) Pasangan Ingin Minta Putus.
8) Pasangan Anda Terkena SIHIR, SAKA, SANTAU Dan Anda Mahu Pulihkannya.
9) Sikapnya Berubah-Ubah Tidak Menentu
10) Katanya Serius Tetapi Tidak Mahu Langsungkan Perkawinan.
11) Pasangan Suka Berlaku Curang.

MAUKAH ANDA

1) Pasangan Ambil Berat Pada Anda.
2) Setiah Hanya Pada Anda Seorang.
3) Bertanggung Jawab.
4) Saling Hormat Menghormati.
5) Sayang Dan Menyayangi.
6) Berkahwin Dan Kekal Bahagia
7) Kunci Nafsu (Atas Permintaan) DLL.

MACAM MANA NAK BERUBAT?

1. Anda harus hubungi saya whatsapp atau perbualan phone. Ceritakan masalah yang anda hadapi. Dan apa yang anda mahukan.

2. Kebiasaanya saya akan melakukan scan dari jarak jauh (bagi yang whatsapp atau call). Untuk scan kebiasaanya saya memerlukan gambar dan beberapa maklumat peribadi. Jangan risau maklumat anda rahsia dan sulit tidak akan didedahkan sama sekali.

3. Setelah scan saya akan detailkan kaedah Rawatan secara detail.

" SOALAN DAN JAWAPAN "

1. Adakah ini rawatan Islam?
Ya. Kita gabungkan rawatan Islam dan Tradisional. Kesemua kaedah rawatan mengguanakan Ayat-Ayat Al-quran

2. Berapakah Kos Rawatan?
Kami tidak namakan Kos rawatan, Tapi kami panggil ia Fidiah rawatan. Fidiah rawatan bergantung pada masalah dan kesukaran dalam menyelesaikan sesuatu kes . Ada masalah yang dikenakan fidiah dan ada yang ikhlas hati.

3. Bolehkan anda memberi jaminan 100% berkesan?
Jika anda melafaskan sahadah dan fahami dengan betul. Soalan ini tidak patut ditanya sama sekali. Setiap kuasa datangnya dari Allah, kita hanya merancang. Tahukah anda dengan soalan ini mampu membawa anda kelembah syirik?

4. Adakah rawatan ini boleh dibuat cara jarak jauh?
Ada kes yang boleh diselsaikan jarak jauh dan ada yang perlu hadir sendiri ke pusat rawatan.

5. Berapa lama masa diambil untuk rawatan?
Bergantung kepada keadaan, kebiasaanya paling lewat dalam 5 hari.

6. Adakah kaedah rawatan ini akan membawa mudarat dimasa akan datang?
Tidak sama sekali, kerna rawatan kita menggunakan ilmu putih. Ilmu Putih bermaksud ilmu dari Ayat-ayat Al-Quran

7.Rawatan Ini Boleh Untuk Semua Agama, Suku Dan Budaya.

TIADA SEBARANG BAYARAN DIKENAKAN UNTUK SCAN DIRI PESAKIT

Untuk mendapatkan rawatan untuk gangguan ini atau sebarang pertanyaan mengenai rawatan, jangan segan silu untuk menghubungi saya.

KYAI HAJI ABDUL SALAM SH
☎ 6285298892338
📲 +6285298892338