Sabtu, 7 April 2012

Menyerang Si Bomoh Siam


سم الله الرحمن الرحيم
Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Gerak hati dan pandangan batin menyatakan ini adalah sihir kiriman dari siam. Terlihat seorang bomoh mengenakan lilitan hitam pada kepalanya sambil duduk dengan lipatan sila yang kemas. Perasaan  itu saya suarakan pada anak si pesakit yang merupakan tetangga di kawasan taman saya. Jam menunjukkan jam 12 malam, si pesakit di datangkan dari ipoh ke taiping pada malam tu jugak kerana sudah dua pusat rawatan masih belum dapat memulihkan ibunya yang berkeadaan demikian selama 2 minggu. Perasaan geram anak si pesakit pada ke dua dua pusat rawatan tersebut kerana acuh tak acuh semasa merawat ibunya. Insyaallah, saya akan ikhtiarkan sebaik mungkin, kata saya kepadanya.

Pesakit masih dalam keadaan sedarkan diri, badan menggeletar dan lemah tidak bermaya. Satu set bacaan rukyah saya kumandangkan, namun tidak memberi kesan. Saya berehat sebentar di luar rumah mencari ilham dan petunjuk dari Allah..Masyaallah..memang berat kes ni. Terlalu banyak jin sihir yang berada di tubuh pesakit ini.  Saya masuk semula dan membacakan set nurunniyah..YA.. jin mula hadir tapi bersifat on off..bila di tanya..'aku tak tahu..aku tak tahu"..bla bla bla..prom pai preng pai cem prai'..entah apa yang di katakanya. Keluarga pesakit terkejut..benarlah ini adalah sihir dari bomoh siam. Dengan nama Allah, saya tarik energi pedang Kaf Ha Ya Ain Sod, sambil mengenggam saya terus menyembelihnya..jin meraung dan setelah 3x sembelihan pesakit rebah.

Tumbangnya salah satu jin sihir tidak menunjukkan kes selesai sepenuhnya..masih banyak yang perlu di usahakan. Saya memohon redha Allah..untuk menyerang si bomoh sihir. Memohon pada Allah dengan penghayatan kalimah toyyibah berulang ulang, subhanallah pedang idaman terasa di dalam genggaman.. Maha Agung Engkau Ya ALLAH, Engkau memberikan anugerah teragung pada diriku. Dalan keaadan fana terlihat kembali si bomoh sihir..Dengan Nama Allah, tujahan demi tujahan pedang saya lemparkan ke bomoh sihir..dan dalam masa yang sama si pesakit mula jatuh terkulai.. hanya Allah yang layak menentukan bentuk apakah pembalasan yang layak kepada si tukang sihir.. hanya Allah yang berhak menetukan bentuk azab kepada si tukang sihir. Tidak berkuasa kita menentukannya..siapa kita untuk menghukumnya..Alhamdulillah.. pesakit sudah kembali normal.

Hari ni dah masuk seminggu si ibu berada dalam kondisi yang meyenangkan. Teringin sangat si ibu untuk bertemu dengan saya..Subhanallah..inilah bantuan Allah, inilah Rahmat Allah yang tidak bisa di ungkapkan dengan kata kata walaupun hati dan lidah mengucapkan Suhanallah, Alhamdulillah, Lailahaillallah, Allah Hu Akbar..
Terima Kasih Ya Allah..
Moga Kesembuhan Berkekalan Hendaknya..Amiiiin.

4 ulasan:

Ibu Rahma berkata...

Hello kawan yang mau dibantu untuk masalah cinta atau masalah keluarga atau yang lain lain bisa di kamu call Contact Abdul Rahman 085280567828 karna alhamdulillah saya sudah membuktikan bantuan dari abdul rahman mksih kawan semoga kamu mengikuti jejak saya

Rahmat berkata...

Rawatan pengasih ilmu putih jarak jauh/jarak dekat

-tunang/kekasih berpaling hati
-minyak pengasih
-pelaris niaga
-pelet
-pemikat
-buka aura
-santau sum power
-pelaris dalam galian
-santau angin
-santau tepuk bantal
-santau patung
-santau Siam
-santau di Kedah
-ilmu pengasih
-ilmu penunduk
-buka aura

Insha allah semua masalah bole selesai berkat ridho dan izin maha kuasa amin...

WhatsApp +62 822 4631 1483

Ratna Dewi berkata...

anda punya masalah
Asmara/cinta
Uang gaib
Santet & pelet
Togel
Penglaris usaha
Saingan
Mandul & penyakit
Transfer Janin
Keuangan
KONSULTASI SEKARANG JUGA 👇
📩 PAK H ABDUL IMRON
📞Whtasapp : +6285258886953

Haji Abdul Salam berkata...

Rawatan Bomoh Sihir PENGASIH, Rawatan Bomoh Sihir PENUNDUK, Rawatan Bomoh Sihir PEMISAH, Rawatan Bomoh Sihir PEMBENCI, Rawatan Bomoh Sihir PELALAU, Rawatan Bomoh Sihir PENDINDING

ASSALAMU ALAIKUM WR.WB.DAN SALAM SEJAHTERAH

Dengan Mengucap Bismillahir Rahmanir Rahim, Perkenalkan Kami Dari Pusat Rawatan Bomoh Sihir Pemikat Hati Perempuan Dan Lelaki Lewat Gambar Melalui Jarak Jauh Hadir Untuk Bpk/Ibu Yang Sangat Membutuhkan Bantuan Dari Allah Dengan Perantaran KYAI HAJI ABDUL SALAM SH.

Rawatan Bomoh Ilmu Sihir Jarak Jauh Ampuh dan Terbaik Terpercaya Dan Sudah Terbukti Selama 7 Tahun. Menerima Layanan Ilmu Sihir DLL Di Berbagai Desa, Kota, Dan Negara Kabupaten Seindonesia Dan Mancanegara.

ADAKAH
1) Kekasih Anda Berpaling Tadah .
2) Pasangan Bermain Kayu 3.
3) Perasaan Sayang Yang Kuat Tetapi Sering Bergaduh.
4) Pasangan Bersikap Endah Tidak Endah.
5) Pasangan Tidak Bertanggung Jawab.
6) Dahulu Ambil Berat, Tetapi Sekarang Seperti Ingin Jauhkan Diri.
7) Pasangan Ingin Minta Putus.
8) Pasangan Anda Terkena SIHIR, SAKA, SANTAU Dan Anda Mahu Pulihkannya.
9) Sikapnya Berubah-Ubah Tidak Menentu
10) Katanya Serius Tetapi Tidak Mahu Langsungkan Perkawinan.
11) Pasangan Suka Berlaku Curang.

MAUKAH ANDA

1) Pasangan Ambil Berat Pada Anda.
2) Setiah Hanya Pada Anda Seorang.
3) Bertanggung Jawab.
4) Saling Hormat Menghormati.
5) Sayang Dan Menyayangi.
6) Berkahwin Dan Kekal Bahagia
7) Kunci Nafsu (Atas Permintaan) DLL.

MACAM MANA NAK BERUBAT?

1. Anda harus hubungi saya whatsapp atau perbualan phone. Ceritakan masalah yang anda hadapi. Dan apa yang anda mahukan.

2. Kebiasaanya saya akan melakukan scan dari jarak jauh (bagi yang whatsapp atau call). Untuk scan kebiasaanya saya memerlukan gambar dan beberapa maklumat peribadi. Jangan risau maklumat anda rahsia dan sulit tidak akan didedahkan sama sekali.

3. Setelah scan saya akan detailkan kaedah Rawatan secara detail.

" SOALAN DAN JAWAPAN "

1. Adakah ini rawatan Islam?
Ya. Kita gabungkan rawatan Islam dan Tradisional. Kesemua kaedah rawatan mengguanakan Ayat-Ayat Al-quran

2. Berapakah Kos Rawatan?
Kami tidak namakan Kos rawatan, Tapi kami panggil ia Fidiah rawatan. Fidiah rawatan bergantung pada masalah dan kesukaran dalam menyelesaikan sesuatu kes . Ada masalah yang dikenakan fidiah dan ada yang ikhlas hati.

3. Bolehkan anda memberi jaminan 100% berkesan?
Jika anda melafaskan sahadah dan fahami dengan betul. Soalan ini tidak patut ditanya sama sekali. Setiap kuasa datangnya dari Allah, kita hanya merancang. Tahukah anda dengan soalan ini mampu membawa anda kelembah syirik?

4. Adakah rawatan ini boleh dibuat cara jarak jauh?
Ada kes yang boleh diselsaikan jarak jauh dan ada yang perlu hadir sendiri ke pusat rawatan.

5. Berapa lama masa diambil untuk rawatan?
Bergantung kepada keadaan, kebiasaanya paling lewat dalam 5 hari.

6. Adakah kaedah rawatan ini akan membawa mudarat dimasa akan datang?
Tidak sama sekali, kerna rawatan kita menggunakan ilmu putih. Ilmu Putih bermaksud ilmu dari Ayat-ayat Al-Quran

7.Rawatan Ini Boleh Untuk Semua Agama, Suku Dan Budaya.

TIADA SEBARANG BAYARAN DIKENAKAN UNTUK SCAN DIRI PESAKIT

Untuk mendapatkan rawatan untuk gangguan ini atau sebarang pertanyaan mengenai rawatan, jangan segan silu untuk menghubungi saya.

KYAI HAJI ABDUL SALAM SH
☎ 6285298892338
📲 +6285298892338