Rabu, 15 Jun 2011

Jin Yang Kufur,Fasik Dan Munafik

سم الله الرحمن الرحيم
Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.


اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
Puan S merupakan mangsa sihir.Kakinya membengkak dan mengeluarkan air bisa dari paras paha hingga kebetis kaki kanannya.Ini merupakan rawatan yang kedua pada Puan S.Setelah dibekalkan dengan air mawar dan tepung ubi serta cuka epal.Alhamdulillah,kaki Puan S nampak semakin kering cuma bengkak masih tidak berkurangan.Sessi rawatan kedua dijalankan seperti biasa.Muncullah Jin sihir beragama islam yang mengaku bahawa dialah yang menyebabkan kaki Puan S membengkak.Setelah diseksa dan ditoreh berkali kali pada tapak kaki kiri Puan S,barulah Jin tersebut bersetuju untuk keluar.Dia juga mengatakan bahawa ada 5 ekor jin lagi yang berada didalam tubuh Puan S.Sebelum keluar saya tanyakan dimanakan barang sihir tertanam,Jin tersebut mengatakan bahawa barang sihir ditanam dihadapan rumah bedekatan dengan tong sampah.Jin tersebut saya arahkan untuk bersumpah dengan nama Allah untuk tidak lagi menganggu Puan S,tetapi Jin tersebut enggan menyebut nama Allah."AKu tak nak sebut namanya,aku benci Allah".Kurang ajar punya jin.Saya tazkirah jin tersebut agar dia bertaubat dan menyesali segala perbuatanya tetapi jin tersebut tetap berdegilSaya toreh berkali kali pada tapak kaki Puan S.Aduhhh..sakitlah bodoh!Jerit jin tersbut."Baiklah..aku bersumpah atas nama Allah".dan akhirnya jin tersebut keluar dari jasad Puan S.Semoga dia mendapat laknat Allah.
Selepas itu muncul pula jin yang mengatakan bahawa dia adalah jin yang mencintai Puan S.Jin ini juga enggan keluar kerana katanya dia adalah iblis dan sangat kuat.Saya katakan iblis tak masuk badan manusia.Jangan cuba nak berlakon.Kamu ni syaitan.Jin tesebut hanyak tergelak.Kau tak boleh keluarkan aku,aku kuat.Saya katakan hanya Allah saja yang kuat.Saya toreh pada tapak kaki Puan S jin tersebut ketawa dan berkata"hoi..gelilah!Hmmm..nampaknya kawasan ini buka kedudukan tapak jin tersebut.Dengan izin Allah,akhirnya saya dapat mengesan kedudukanya dan betis Puan S saya toreh berkali kali.Aduhh..sakitlah bodoh.Bodoh betullah engkau ni.Saya tak hiraukan cacian jin itu.saya teruskan saja torehan pada betis Puan S.(saya tak toreh pada kaki kanan puan S yang bengkak tetapi saya toreh pada kaki kirinya).Baiklah,aku nak keluar.Saya arahkan jin tersebut keluar tetapi katanya dia tak boleh keluar.Hai..banyak main betul engkau ni.Kalau engkau tak boleh nak keluar terpaksalah aku sembelih engkau.Jin tersebut menjawab"sembelih je".Saya letakkan besi pada leher Puan S dan Jin tersebut mula menangis kesakitan dan akhirnya jin tersebut saya sembelih.Tetapi dari pemerhatian saya jin tersebut mempunyai kelebihan untuk mencantumkan kembali jasadnya apabila disembelih.Rawatan saya hentikan dan akan dibuat sessi rawatan lain pada Puan S nanti.Moga Allah mempermudahkan.

Tiada ulasan: