Jumaat, 10 Jun 2011

Pengsan Setelah DiRukyah

سم الله الرحمن الرحيم
Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Tujuan Puan K datang berjumpa saya adalah untuk meminta saya merawat anaknya.Setelah membaca beberapa potongan Ayat ayat Al quran,saya melihat Puan K yang duduk dibelakang anaknya mula menunjukkan reaksi kurang selesa.Puan K kelihatan sangat tidak selesa sambil memicit micit bahagian bahu dan pinggangnya.Saya habiskan rawatan pada anaknya dan saya mengesahkan bahawa anak Puan K tidak mengalami sebarang gangguan.Selepas itu Puan K meminta pula saya merawatnya kerana katanya dia merasa amat tidak selesa ketika mendengar bacaan ayat ayat al-quran semasa saya merawat anaknya tadi.
Semasa dibacakan Ayat ayat rukyah,Puan K terus pengsan.Saya membuat beberapa dialog menggunakan jari dan jin didalam jasad Puan K enggan keluar,dan dengan izin Allah,saya dapat mengesan kedudukan gangguan tersebut dan akhirnya Puan K mula sedar dari pengsan dan terus muntah.Setelah selesai rawatan,Puan K berkata"ingatkan anak makcik yang sakit,rupa rupanya makcik pula yang sakit.Patutlah selama ni makcik selalu sakit pada bahagian pinggang dan bahu dan nafas makcik kadangkala berbau nanah".

Tiada ulasan: