Selasa, 11 Jun 2013

Kisah Pengalaman Rawatan Pelajar


Pengalaman 1
Lebih kurang sebulan lepas,saya anggap peristiwa ini suatu keajaiban.Seekor Kuching telah di langgar di bahagian kaki belakang sehingga ke perut di rumah saya,kakinya mungkin patah.Saya dan Isteri ambil Kucing itu,memang jika di lihat pada keadaan Kuching tu akan mati..saya belas dan pegang perut nya dengan membaca ZINK.satu set.Lepas tu saya tinggalkan bersama-sama isteri saya.Esoknya saya terperanjat bila lihat Kuching tu masih hidup.Tapi masih lemah dan perutnya kelihatan macam rosak.Saya bacakan ZINK sekali lagi,Secara ringkasnya saya baca ZINK 3 set,sehingga kini ,Kuching itu dah pulih seperti sediakala...MIRACLE

Pengalaman 2
Merawat sekeluarga..yang bercampur Sihir dan Saka..memang teruja teramat sangat..Allah izinkan saya membaca ZINK sahaja,apa nak jadi nasiblah...sebab nak rawat seorang-seorang memang sussh sebab berangkai antara satu dengan yang lain.
Gambaran makhluk gaya ala Jawa macam cerita JAWA..Zink dibacakan selepas 2 kali baca ..Induk Jin tu pada salah seorang ahli keluarga mula meraung..terpekik terlolong,saya terus baca sahaja sampai cukup 1 set..
Ternyata Jin tu mengaku kalah..nampaknya dia dah hitam..rentung dan menawarkan diri nak keluar melalu muntah..dia mengisyaratkan kepada rangkaiannya keluar dari tubuh pesakit..mulalah Muntah berlambak-lambak...Banyak lagi nak cerita..tapi tak larat nak taip..Alhamdulillah nampaknya Positif diakhirnya..

Pengalaman 3
Saya ingin berkongsi dgn sahabat RITEQ satu kejadian yang terjadi kepada saya baru2 in.i Baru ni saya sakit gigi, sampai mengalir air mata, punya la sakit. Saya teringat ayat2 yang ustaz peturunkan pada saya,saya terus membaca ayat2 itu sambil menyapu pipi saya yang sakit, beberapa kali menggosok tiba2 celah2 jari saya dimasuki oleh sesuatu yang pada perasaan saya macam semut masuk celah jari,terasa dia bergerak macam seekor ulat, dan saya terus hempas kelantai,tetapi tiada apa2 pun yang jatuh. saya terus kunci dilantai.Lepas pada tu gigi saya beransur kurang dan terus baik, sampai sekarang.Saya mengucap syukur banyak2 pada ALLAH kerana memakbulkan permintaan saya.
Kesan bacaan ZINK ke atas pesakit..pengalaman merawat seorang pesakit di Bandar Tasik Selatan Kuala Lumpur pada 11 Mei 2013.

Pengalaman 4
Hamba Allah ini di Sihir ,berpunca kerana menjadi isteri muda.Saya dan bang saya(berkemampuan melihat secara terang keadaan gangguan dan penyihirnya).Kami memulakan rawatan seperti biasa ,Aohamdulillah sebahagian Gangguan telah keluar.Cuma gangguan yang din kepala sukar dikeluarkan.Saya membacakan ZINK,Semasa saya membacakan Zink itu saya terasa aura ZINK itu mengelilingi saya.Yang paling menarik cerita abang saya yang Allah izinkan melihat auran ZINK dan keadaan gangguan itu.Dia menceritakan bila saya baca ZINK itu ,keluar cahaya putih/bersinar mengelilingi pesakit dan cahaya itu masuk keseluruh anggota pesakit sehingga abang saya nampak organ2 dalaman pesakit.,cahaya itu menolak semua gangguan itu keluar dari tubuh ke belakang pesakit dan terus naik ke udara,kelihatan tubuh pesakit itu bersih.Selepas itu abang saya melihat dari kepala keluar pesakit keluar jarum2 ,abang saya mengenggam jarum itu dan membuangnya..Alhamdulillah pesakit pulih..

Pengalaman 5
Pengalaman membacakan ZINK ke atas pesakit,dengan izin Allah didatangkan kepada pesakit gambaran gangguan yang di alaminya..antara yang terbaru pesakit digambarkan keadaan Jin yang berada ditubuhnya semasa ZINK dibaca,Salah seekor dari JIN itu menangis ,seekor lagi pecah kepalanya dan seekor lagi menutup telinganya ...semakin dibaca ZINK itu JIN2 itu terus lenyap begitu sahaja.Sebelum ini ada pesakit digambarkan muka Hamba Allah yang mungkin Penyihirnya..dan ada juga digambarkan Tukang Sihir itu sendiri yang sedang melakukan sesuatu untuk bertahan semasa ZINK di bacakan.
Sebagai Perawat saya lebih suka gambaran itu didatangkan kepada pesakit,daripada kepada Perawat sendiri..Kerana sekiranya perawat yang bercerita hal-hal sedemikian kepada pesakit atau keluarga Pesakit mungkin akan timbul Fitnah..
Alahamdulillah terima kasih TGU..saya boleh diam sahaja,mulut tutup,tak cerita apa2..hanya tumpu kepada rawatan..sahaja..tak perlu menjawab soalan-soalan pesakit..terjawab dengan sendirinya apabila ditayangkan VIDEO itu..

Pengalaman 6
Seorang pelajar RITEQ memohon kebenaran saya untuk melakukan rawatan terhadap seorang pesakit di sebuah hospital kajang. Niat si pelajar hanya untuk membacakan zikir ZINK pada air rawatan. Semasa membaca Zikir ZINK, tiba tiba pesakit hysteria dan berkata “Hei..jangan baca ..si pelajar meneruskan bacaan.selesai bacaan zikir, pesakit melihat dalam gambarannya makhluk jin yang menganggunya menjadi hitam terbakar.

Pengalaman 7
pesakit: Sakit..dia pun pejam mata.(guru saya kata: zikir)
saya: saya membaca beberapa ayat al Quran. pesakit pejam mata, tangan dia jadi kejang,hujung jari dia semua sakit.saya mohon pada Allah, tunjukan saya apa yang pesakit ni alami..maka dapatlah petanda yang pesakit ni kena sihir. Saya pun ruqyah lagi dan minta jin-jin tu tinggalkan tubuh pesakit. Saya terus membaca, pesakit mengetaq (menggigil) badan dia.Hampir-hapir jatuh kerusi.lalu saya susuh dia duduk di bawah. melunjur kaki.
pesakit: Saya rasa macam nak pengsan.
saya : Saya kata:tak pa.duduk dulu. saya berseloroh..pandai ternak no..banyak ni..he...he..(pujuk ati sebab agak kuat sihir tu) bila duduk saya pan guna kaedah ZINK..he..he..dah lama idam nak guna.masyaAllah..Allah punya kuasa, kesan zikir tu...pesakit tu sebut sakit..saya arahkan jin-jin tu keluar..saya tanya pesakit..rasa macam mana.
pesakit : saya rasa ringan badan saya.
saya: Alhamdulillah..saya kata banyak lagi..muka dia macan risau.saya pun guna kaedah tembak hawa...peh..reja sendawa saja pesakit.orang kedah kata belahak..he..he..bila dah selesai..saya cek guna teknik torehan..rupanya ada lagi saki baki hat ketegaq...saya tembak lagi..Alhamdulillah....pesakit kata ....
pesakit: Alhamdulillah..saya rasa tak sakit dah..
saya: Alhamdulillah....syukur pada Allah...pesakit pun balik dengan muka yang manis..

Pengalaman 8
lalu Allah gerakan hati saya untuk rujuk kes ni pada guru saya...guru RITEQ (ustaz Shah) .saya ceritakan kes tersebut .Alhamdulillah..saya mendapat tunjuk ajar dan pencerahan dari guru. berbekalkan ilmu yang di ajarkan pada saya ..saya menuju ke pondok pada malam isnin bersama seorang rakan perawat.(farid). saya kata : jom p tangkap hantu.(gurau saya)

jam 10 malam kami pun sampai di kawasan pondok yang agak gelap dan terpencil. kawasannya di kelilingi pokok getah dan kelapa sawit. jalam menuju ke pondok agak gelap kerana tiada lampu jalan.
bila sampai saya minta pada ustaz (guru pondok) untuk masuk ke dalam surau. lalu saya bacakan ZINK pada rawan perawat seperti yang diajarkan oleh guru saya dan saya mohon Allah beri kami petunjuk..tiba2???

rakan perawat kata..ustaz ada orang berjubah putih..
saya: ya ka.erm...erm...lalu saya gunakan beberapa teknik dan jin tersebut di pindahkan ke tempat lain.keesokan harinya saya tanya kepada ustaz ..pelajar tu kena ganggu tak lg..usaz bg tahu, pelajar tersebut dah tak kena ganggu dah..
alhamdulillah..puji syukur kepada Allah yang maha berkuasa atas tiap2 sesuatu.terima kasih kepada Guru Riteq yang banyak membantu dan memberi tunjuk ajar serta memberi semangat .

Pengalaman 9
ZINK ku wiridkan .. pesakit amat gelisah (diwaktu ini aku niatkan supaya pesakit dapat melihat apa yang berlaku pada dirinya)
Diikuti dengan ayat-ayat azab..
kusudahi dengan ruqyah Yaasin..

Pengalaman 10( Ilmu Kerohanian Karomah ayatul kursi)
Saya cuba kaedah jurus untuk scanning tubuh badan kawan dan tangan saya mula bergerak buka jurusnya.dalam masa yang sama kawan saya rasa dia macam dalam mimpi dan badan dia berpusing pusing.masa niat scanning tu tangan saya aktif berlegar legar dgn gerakan jurus kea rah tubuh kwn saya tu..al maklumlah ust.baru sangat lg dengan kaedah ni. Belum khatam lagi pun..

Pengalaman 11
Pelajar menggunakan kaedah bakar telor (ZINK) bagi menhentam tukang sihir yang mana pesakit yang telah di sihir selama 11 tahun mengakibatkan pesakit bisu. Pelajar tersebut telah membakar telor selama 3 hari 3 malam. Pada keesokan harinya, telor tersebut pecah dan pesakit boleh bercakap semula.

Dan masih banyak lagi pengalaman dan testimoni pelajar yang tak dapat saya lampirkan di sini. Tak Larat nak tulis..Inilah pertolongan ALLAH. 

1 ulasan:

qosimyaa abee berkata...

Assalam.
Acik dari sepang...nak tanya ada ke tidak perawat yang tinggal area sebelah sini?