Sabtu, 17 Ogos 2013

Sambungan Kisah Pelepas Saka-Ikatan Terlerai


Seperti masa yang di janjikan, keluarga pesakit datang bagi meneruskan rawatan susulan. Setelah mengharungi perjalanan selama 3 jam lebih, pesakit sampai di rumah saya kira kira jam 930 malam.

Rawatan di mulakan pada 4 pesakit yang mengalami respon aktif semasa rawatan pertama dahulu. Alhamdulillah, 2 pesakit telah bebas dari gangguan.

Rawatan pada Ayah pesakit, hampir lima belas minit di bacakan ayat ayat rukyah, pesakit hanya menunjukkan respon pasif. Saya tukar strategi rawatan dengan membacakan zikir ZINK. Ketika pembacaan zikir, tubuh badan pesakit seperti senget ke kanan dan ketika sampai pada kalimat zikir NUN..saya letakkan genggaman tangan saya ke dahi pesakit dan kepala pesakit mula bergoyang dengan kuat dan akhirnya pesakit rebah pengsan. Berlaku beberapa dialog, penganut agama kirstian, puas saya dakwah, tapi memohon kebenaran RAJA RIMBA untuk menukar agamanya. Saya beri jaminan, akhirnya jin tersebut saya islamkan. Minta di hantar ke Mekah.

Rawatan pada anak gadis mereka di teruskan.Saya tumpukan serangan pada bahagian perut, memohon pada ALLAH S.W.T di beri kekuatan pada tangan saya untuk memotong segala buhul sihir yang mengikat. Di kesan berada di perut dan kemaluan pesakit. Setelah membuat beberapa potongan, akhirnya jin hadir. Rupa rupanya jin yang hadir merupakan jin sihir yang menyerang pesakit 3 tahun yang lalu. dan yang menyebakan keluarga pesakit mendapatkan khidmat dari bomoh tersebut. Ikatan sihir pada bahagian perut, izin ALLAH berjaya di putuskan. Jin masih enggan keluar, setelah di azab dengan kaedah toreh dan pasak, akhir jin mengalah. Walaubagaimanapun  jin mengatakan ia tetap tidak dapat keluar dari tubuh pesakit kerana barang sihir di kemaluan pesakit masih ada dan selagi barang sihir yang ada pada simpanan penyihir masih ada, selagi itulah kekuatan sihir tidak akan sirna. Saya buntu seketika. Saya membuat perjanjian dengan jin tersebut, sekiranya di izinkan ALLAH saya akan menghancurkan barang sihir yang ada pada penyihir maka jin tersebut harus berjanji untuk keluar dari tubuh pesakit. Jin tersebut setuju.

Saya pasrahkan diri dan memohon pada ALLAH. "INNAMA AMRUHU........KUN FAYAKUN". Saya mengumpulkan segala kekuatan yang ada lalu melepaskan nafas di iringi gerakan. ALHAMDULILLLAH, barang sihir di hancurkan. Semasa melepaskan nafas, tubuh badan pesakit di hadapan saya terangkat dan turut merasa kesakitan. Jin mengerang kesakitan. Ianya berlaku kerana ada hubungan di antara barang sihir yang ada pada penyihir dan barang sihir yang tertanam di kemaluan pesakit. Apabila di hancurkan maka kedua duanya akan merasakan  kesannya.

Jin tersebut akhirnya keluar. Pulih akhirnya, setelah 3 tahun pesakit menderita. Satu masaalah terlerai akhirnya Saya lihat ayah pesakit mengalirkan airmata dan mencium pipi anaknya. Tanda kasih sayang seorang ayah. Si Ibu mengatakan akan menunaikan NAZARNYA. Anak gadis mereka berkata, cukuplah tak mahu lagi sakit setetlah bertahun lamanya. Kami mengucapkan syukur kepada ALLAH. Mohon agar ALLAH kekalkan kesembuhan. . Rawatan di hentikan, insyaallah akan bertemu di lain masa yang di rancangkan bagi mengeluarkan saki baki saka bomoh yang masih berada di tubuhnya.

Selesai rawatan, saya bertanya padanya..Ya..ia sedar dan tahu apa yang berlaku pada dirinya selama ini. Cuma seperti terkunci lidah dan anggota seperti tidak berfungsi. Tidak mempunyai kekuatan untuk membebaskan diri...

Hasbunallah Hu Wa Nikmal Wakil...




2 ulasan:

PedangSkan berkata...

Syukr Alhamdulillah...Allah permudahkan.

Mohd Fazli Hashim berkata...

Assalamualaikum ust

Sya masih dlm proses belajar utk rawtan. Sya pernah berhadapan masalah dimana pesakit merasai kesakitan semasa rawatan. Sya x pasti sama ada jin yg berada dlm badan pesakit berpura2 atau memang peskait yg merasai kesakitan. Bgmana keadaan ni boleh trjadi n mcmana nak bezakan sama ada jin berpura2 atau tidak