Ahad, 9 Mac 2014

Kisah Rawatan Pelajar

Mualij Hafiz 019-4360859

Kisah pengalaman ini  saya copy dari post FB kumpulan Pelajar Rawatan Islam Terapi Qolbu. Ianya merupakan pengalaman rawatan dari salah seorang pelajar saya. Moga pembaca mendapat manfaat.....

Mendapat panggilan dari pesakit.bertanyakan mengenai rawatan,pelik juga sebab macam mana pesakit ini mengetahui nama saya.Ingatkan guru bahasa arab tadi.Oooo rupanya dapat tahu dari  Ustaz shah,Pesakit ini menceritakan pelbagai masalah sehinggakan pernah berubat dengan pelbagai perubatan tradisional yang lain.Sehingga ada yang meminta sehingga RM1500 dan pengeras lain sebagai upah rawatan..kayo tuer..hahahah..Aishh..Hati tak sedap duduk dah nier..macam2 dok pikir dalam kepala hotak nier..hurm sampai terbawa2 dalam tido sebab tak pernah lagi buat rawatan kepada orang luar.bnyak rawatan keatas keluarga sendiri sahaja..Risau pon ada takot tak menjadi.. Tapi allah sentiasa ada disisi,ketika kita resah dan gelisah dier sentiasa memberi kekuatan dan ilham.Saya menguatkan semangat dan bertekad agar redah sahaja.Lepas sahaja zohor saya start motor dan menuju kerumah pesakit.dalam perjalanan macam2 kaedah dok pikir apa nak guna...Hurm..macam2..Sampai dirumah pesakit jer saya masuk memberi salam..sambil melangkah saya merasakan rumah tuer tenang takda gangguan pon.Pesakit bertanya takda rasa apa2 ker masa masuk tadi.Saya cakap tiada apa pon..ketika sesi temubual saya agak sihir..wallahuallam mana saya tahu..hihihih dok teka2..tapi hati sanubari berkata kita test tgk apa gangguan yang ada.Saya mula membaca ayat2 rukyah tapi takda kesan apa pon..pesakit macam kebingungan..mesti dalam kepala hotak dier pikir mamat cabuk nier dok nak sembang apa plak...hahaha..tapi dengan hati yang tenang saya suruh pesakit mengambil wuduk dan duduk terlunjur..hati sanubari kuat mengatakan aku perlu gunakan zikir ZINK..Allahurabbi..pesakit tak nampak apa yang berlaku saya jer nampak..rupanya disihir oleh bomoh hindu.hurmm jin hindu nier plak pandai menyorok plak..

Saya teruskan ZINK sambil makrifatkan keseluruh gelombang dan getaran melalui rahim..woowww terseksa jin hindu tuer..jin hindu tersebut marah suruh stop bacaan..takda masa nak layan..suka ko menyeksa orang yerk...dengan ZINK terungkai segalanya...barang sihir ada dalam perut si pesakit..macam cahaya lilin..padanlah pesakit dok kata perut keras dan meloya macam nak muntah tapi tak muntah...kita tak tahu apa..tapi setiap kejadian ada hikmahnya..saya bertanya kepada pesakit ada nampak apa2 tak..mereka kata takda..saya cakap jin yang selalu ganggu tuer dah kena dera..saya cakap la jin hindu tue kurus kering dan bercota..lalu anak pesakit berkata...itulah hantu yang dier selalu nampak dalam rumah...barulah si pesakit percaya yang saya nier bukan kaki sembang..dengan gerak hati saya meminta kepada pesakit semangkuk garam untuk dirukyah dengan kaedah ZINK..saya tidak tahu kenapa saya rukyah kan garam tersebut.semua berlaku secara spontan.perancangan ALLAH lagi hebat Allahurabbi.rupanya cahaya lilin itu adalah sihir puja yang dilakukan oleh situkang sihir untuk membusung pesakit.saya dapat tahu pon setelah saya balik kerumah rasa diserang dari pelusuk penjuru dan tiba2 perut jadi keras dan mengeluarkan angin.

Dengan garam yang di ZINK kan itu dijadikan sebagai bahan penawar busung tersebut.lalu saya menghubungi pesakit adakah simptom yang sama dier kena macam saya...ALLAHURABBI..sungguh hebat perancangan allah..kalau macam ini punya perancangan ALLAH..masih ragu2 lagi ker akan kebesarannya..istifar panjang saya..allahurabbi...setelah rukyah saya kunci kalimah lailahaillallah dengan kaedah IKAK kaedah yang sama seperti 7 mubin tapi digantikan dengan ikak bagi melindungi pesakit kerana khuatir serangan balas akan berlaku..dengan setiap ucapan zikir tersebut situkang sihir dan pengupah sihir akan menerima barang sihir tersebut semula dan apa yang terjadi kepada pesakit akan jadi kepada situkang sihir dan labu-labunya..JIn hindu tersebut diikat dengan simpulan rantai api ayatul kursi dan dihantar kepenjara jin..moga dier insaf disana..hahaha....

Selain itu juga saya memagar rumah pesakit dengan kekuatan Doa Nurrubuwah,Ini pon berlaku secara spontan tak tahu kenapa..Rupanya saya diserang lepas keluar sahaja dari rumah tersebut..tapi dier serang silap orang..hahahaha..alhamdulilah...moga pesakit tersebut pulih seperti biasa dan boleh bekerja seperti biasa..moga kita sentiasa dilindungi dalam ar rahman dan ar rahimnya... Nukilan dari Insan Kerdil..Sekadar Membantu..Insyaallah dipermudahkan

Tiada ulasan: