Khamis, 17 Oktober 2013

Sakit Mata Akibat Sihir


3 minggu lamanya pesakit mengalami masaalah penglihatan. Mata pesakit akan menjadi sakit, kabur dan terasa berpasir apabila menjelang tibanya waktu maghrib. Puas menggunakan segala ubat ubatan, pesakit mencuba untuk mendapatkan rawatan al quran.

Saya mulakan rawatan dengan membacakan pada tapak tangan saya dengan bacaan ayatul kursi lalu saya letakkan tapak tangan pada bahagian mata pesakit. Ketika bacaan ayat ayat al quran, kelihatan tangan pesakit mula bergerak dan cuba mengalihkan tangan saya dari bahagian mata pesakit. saya teruskan bacaan al quran sehingga jin dalam tubuh pesakit mula berbicara.

Saya : kenapa ganggu pesakit ini?
Jin : Aku nak dia buta!
Saya : Siapa Tuan kamu dan di mana usul nya?
Jin : Aku tak tahu..yang aku tahu tiba tiba saja aku sudah berada di tubuhnya!

Saya ancam jin tersebut dengan Ayat pembakar dan ternyata jin tersebut mula meraung kesakitan. ALLAHUAKBAR! HEBATNYA AYAT AYAT ALLAH! Terkandung segala kelebihan, penawar dan rahmat kebaikan bagi orang yang mengimaninya. Ketika sedang khusyuk meneruskan bacaan, tiba tiba pesakit sedar dari rasukan. Lalu saya suruh pesakit beristighfar dan menumpukan semula pada rawatan yang di jalankan.

Saya memohon pada  ALLAH..Ya Allah sekiranya jin ini terlepas lari saya mohon kekuatan dan pertolongan mu untuk menariknya semula masuk ke dalam jasad ini. Lalu saya membuat pasungan dengan kaedah Alif lam makrifat dan sedut semula dengan menggunakan kaedah Nun dalam Kaedah Zikir ZINK.

Dengan izin ALLAH, jin hadir semula ke dalam tubuh pesakit dan mula merayu minta di lepaskan. Saya mohon pada ALLAH untuk berbicara dengan tukang sihir. Bismillah..Karamallah Hu ALLAH...Ilaa Ruuuhi.....Alhamdulillah. Semua dengan keizinan ALLAH. Tukang sihir berjaya di hadirkan dan dengan izin ALLAH jua hati tukang sihir berjaya di lunakkan. Jin berjanji untuk keluar dan menawarkan diri untuk membuang segala barang sihir di bahagian mata pesakit tanpa di minta. Saya arahkan jin tersebut meletakkan barang sihir di atas tapak tangan saya. Sihir di letakkan dan terasa bahang panasnya.

Setelah semua selesai akhirnya pesakit sedar semula. Alhamdulillah, hilang segala kesan dan kesakitan pada matanya. Syukur pada Mu Ya ALLAH.









1 ulasan:

Haji Abdul Salam berkata...

Rawatan Bomoh Sihir PENGASIH, Rawatan Bomoh Sihir PENUNDUK, Rawatan Bomoh Sihir PEMISAH, Rawatan Bomoh Sihir PEMBENCI, Rawatan Bomoh Sihir PELALAU, Rawatan Bomoh Sihir PENDINDING

ASSALAMU ALAIKUM WR.WB.DAN SALAM SEJAHTERAH

Dengan Mengucap Bismillahir Rahmanir Rahim, Perkenalkan Kami Dari Pusat Rawatan Bomoh Sihir Pemikat Hati Perempuan Dan Lelaki Lewat Gambar Melalui Jarak Jauh Hadir Untuk Bpk/Ibu Yang Sangat Membutuhkan Bantuan Dari Allah Dengan Perantaran KYAI HAJI ABDUL SALAM SH.

Rawatan Bomoh Ilmu Sihir Jarak Jauh Ampuh dan Terbaik Terpercaya Dan Sudah Terbukti Selama 7 Tahun. Menerima Layanan Ilmu Sihir DLL Di Berbagai Desa, Kota, Dan Negara Kabupaten Seindonesia Dan Mancanegara.

ADAKAH
1) Kekasih Anda Berpaling Tadah .
2) Pasangan Bermain Kayu 3.
3) Perasaan Sayang Yang Kuat Tetapi Sering Bergaduh.
4) Pasangan Bersikap Endah Tidak Endah.
5) Pasangan Tidak Bertanggung Jawab.
6) Dahulu Ambil Berat, Tetapi Sekarang Seperti Ingin Jauhkan Diri.
7) Pasangan Ingin Minta Putus.
8) Pasangan Anda Terkena SIHIR, SAKA, SANTAU Dan Anda Mahu Pulihkannya.
9) Sikapnya Berubah-Ubah Tidak Menentu
10) Katanya Serius Tetapi Tidak Mahu Langsungkan Perkawinan.
11) Pasangan Suka Berlaku Curang.

MAUKAH ANDA

1) Pasangan Ambil Berat Pada Anda.
2) Setiah Hanya Pada Anda Seorang.
3) Bertanggung Jawab.
4) Saling Hormat Menghormati.
5) Sayang Dan Menyayangi.
6) Berkahwin Dan Kekal Bahagia
7) Kunci Nafsu (Atas Permintaan) DLL.

MACAM MANA NAK BERUBAT?

1. Anda harus hubungi saya whatsapp atau perbualan phone. Ceritakan masalah yang anda hadapi. Dan apa yang anda mahukan.

2. Kebiasaanya saya akan melakukan scan dari jarak jauh (bagi yang whatsapp atau call). Untuk scan kebiasaanya saya memerlukan gambar dan beberapa maklumat peribadi. Jangan risau maklumat anda rahsia dan sulit tidak akan didedahkan sama sekali.

3. Setelah scan saya akan detailkan kaedah Rawatan secara detail.

" SOALAN DAN JAWAPAN "

1. Adakah ini rawatan Islam?
Ya. Kita gabungkan rawatan Islam dan Tradisional. Kesemua kaedah rawatan mengguanakan Ayat-Ayat Al-quran

2. Berapakah Kos Rawatan?
Kami tidak namakan Kos rawatan, Tapi kami panggil ia Fidiah rawatan. Fidiah rawatan bergantung pada masalah dan kesukaran dalam menyelesaikan sesuatu kes . Ada masalah yang dikenakan fidiah dan ada yang ikhlas hati.

3. Bolehkan anda memberi jaminan 100% berkesan?
Jika anda melafaskan sahadah dan fahami dengan betul. Soalan ini tidak patut ditanya sama sekali. Setiap kuasa datangnya dari Allah, kita hanya merancang. Tahukah anda dengan soalan ini mampu membawa anda kelembah syirik?

4. Adakah rawatan ini boleh dibuat cara jarak jauh?
Ada kes yang boleh diselsaikan jarak jauh dan ada yang perlu hadir sendiri ke pusat rawatan.

5. Berapa lama masa diambil untuk rawatan?
Bergantung kepada keadaan, kebiasaanya paling lewat dalam 5 hari.

6. Adakah kaedah rawatan ini akan membawa mudarat dimasa akan datang?
Tidak sama sekali, kerna rawatan kita menggunakan ilmu putih. Ilmu Putih bermaksud ilmu dari Ayat-ayat Al-Quran

7.Rawatan Ini Boleh Untuk Semua Agama, Suku Dan Budaya.

TIADA SEBARANG BAYARAN DIKENAKAN UNTUK SCAN DIRI PESAKIT

Untuk mendapatkan rawatan untuk gangguan ini atau sebarang pertanyaan mengenai rawatan, jangan segan silu untuk menghubungi saya.

KYAI HAJI ABDUL SALAM SH
☎ 6285298892338
📲 +6285298892338