Ahad, 21 November 2010

ILMU KEKUATAN TANGAN

Sesungguhnya segala puji hanyalah bagi Allah semata mata,kita memujiNya,memohon pertolonganNya dan memohon keampunan dariNya.Aku bersaksi bahawa tiada Tuhan yang disembah melainkan Allah dan sesungguhnya Nabi Muhammad adalah hamba dan RasulNya.
Terdetik dihati ana untuk berkongsi salah satu kaedah yang ana dapat dari datuk sebelah ibu ana yang berbangsa sungai.Kenapa dan mengapa ana nak kongsikan?Sebabnya kaedah ini pun dah lama sangat ana simpan dan tak pernah ana amalkan.Ana dapat kaedah ni ketika berumur 11 tahun.Lama sangat dah.Jadi terpulanglah pada sesiapa diluar sana yang nak mencubannya.
Caranya cukup mudah,gaullah pasir didalam kuali dengan tangan sambil membaca "KAF HA YA AIN SOD,HA MIM AIN SIN KOF".Gaul sehingga pasir menjadi hangus sambil membaca ayat diatas berulang ulang.Selepas tu tepat jam 12 mlm,ketuklah paku '5'inci kedinding dan cubalah pulas paku tersebut sehingga bengkok dengan tangan anda.
Tapi..kalau tak berhasil jangan salahkan ana ye,sebab anda harus ingat pada satu perkara"Tidak ada daya  dan kekuatan melainkan dengan izin Allah Jua".
SELAMAT MENCUBA...

Tiada ulasan: