Ahad, 24 April 2011

Detik Terakhir Kematian Jin

سم الله الرحمن الرحيم
Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Cerita pun lebih kurang sama seperti post yang lepas..pesakit menjadi mangsa sihir untuk memporak perandakan perkahwinan.Baru baca basmallah,pesakit dah kerasukan.Jin tersebut diarahkan untuk keluar dari badan pesakit,tetapi enggan kerana katanya,ia diberi makanan yang sedap sedap oleh tuannya.Pesakit mula bangun dan membuka beberapa gerakan silat.Pesakit dihentam sedikit dengan kaedah tujahan kewal dan tujahan stir.Jin mula memohon ampun..ana tanya"nak bersilat lagi ke?..Jin kata..'tak nak..ampun!
Ana arahkan lagi jin keluar tetapi tetap berkeras untuk duduk dibadan pesakit.Katanya"kalau aku keluar pun aku akan masuk balik!..kalau macam tu engkau tak payah keluar..engkau rasakan saja azab dari Allah.Jin diseksa sedikit demi sedikit.Jin memohon ampun tetapi tetap berkeras untuk duduk dijasad pesakit.Ana tak ada pilihan lain..niat nak sembelih je..nafas diatur sambil jantung dipenuhi dengan zikir allah..setelah nafas hampir pada kemuncaknya..jin tersebut disembelih sambil melaungkan kalimah"AllahuAkbar"berulang kali..
Derik terakhir kematiannya disudahi sambil menyebut nama Tuannya"nohhh..nohhh..nohhh..".Alangkah indahnya jika detik terakhir kematian itu disudahi dengan kalimat"asyhaduallaa ilaa ha illallah,wa asyhaduanna muhammadar rasulullah..
Persoalannya:
Adakah jin itu benar benar telah mati..semuanya atas izin Allah jua..jika Allah izinkan jin itu mati,maka matilah dia..jika tidak tentu ada hikmah yg ingin Allah berikan padanya..Hanya merupakan salah satu ikhtiar dan permohonan kita kepada Allah..berusaha dan bertawakkal.

1 ulasan:

catatan hati berkata...

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.. Beberapa hari lalu saya menhjalani rawatan seperti diatas,kenapa sy menjalanai rawatan ? sbb saya rasa badan sgt2 sakit dan tak tertanggung..dan emosi kacau bilau..maka saya memanggil ustaz datang kerumah..selama 1jam 20minit mereka mengira waktu saya diberi rawatan,..saya rasa sangat tersiksa..ustaz dah buat macam2 termasuk semebelih..tetapi...tak mati jugaa..masih ada...saya fikir saya sudah meninggal ketika itu..dahsyatnya sihir jika terkena pada seseorg.. . .