Ahad, 9 Disember 2012

Doa Senjata Mukmin.Testimoni Pengamal Hizib Intikam


سم الله الرحمن الرحيم
Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Suka saya coretkan hasil pengalaman beberapa pesakit yang mengamalkan hizib intikam ini. Bukan niat untuk menunjukan bahawa hizib tersebut mengandungi kekuatan yang luar biasa tetapi sekadar berkongsi pengalaman bahawa sesungguhnya setiap doa itu mengandungi kekuatan luar biasa yang hanya akan berlaku apabila ALLAH S.W.T menurunkan pertolonganya dan bantuan bala tenteranya pada sesiapa yang di kehendakinya.

Testimoni 1.
Puan M yang merupakan mangsa sihir. kali pertama memulakan amalan zikir hizib intikam melihat dalam pandangan rahmat ALLAH meiihat beribu ribu bala tentera ALLAH turun dan duduk mengelilinginya. Dan masuk hari ke 8 setelah menghabiskan zikir 313x. Puan M sebelum tidurnya telah melakukan solat istikharah memohon petunjuk dari ALLAH. Ketika dalam tidurnya puan M bermimpi seakan akan duduk di bawah langit yang mendung. Dan dalam masa yang sama Puan M melihat di setiap awan tersebut tertulis kalimah LAILAHAILLALLAH. Tidak lama selepas itu hujan pun turun mencurah menimpa Puan M bersama sama dengan kalimah suci tersebut.

Testimoni 2
Abg U ketika ketika mengamalkan ayat yang ke 5, badan dan kepala Abg U mula terasa berdenyut denyut dan badanya mula bergoncang dengan hebat. Ketika zikir mencecah ke angka 800 melihat seperti lalat kecil mula berkeluaran dari tubuhnya, pntu kaca bergegar dan terdengar seperti bunyi dentuman dari luar rumahnya.

Testimoni 3
Encik A..Orang yang membuat khianat kepadanya lumpuh serta merta apabila beliau selesai mengamalkan Hizib tersebut..Wallhualam

Ketahuilah saudara seagama ku bahawa doa itu merupakan senjata kita. Sesungguhnya setiap yang berlaku itu adalah atas keizinan NYA. Jika ALLAH menghendakinya maka terjadilah dan sekiranya ALLAH menundanya maka ketahui bahawa rahmat ALLAH sentiasa pada hamba hambanya yang bersabar di atas UjianNYA..Wallahualam..

Tiada ulasan: