Isnin, 12 Disember 2011

Mak Lampir Dengan Labu LabuNya


سم الله الرحمن الرحيم
Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Lokasi : Kediaman RITEQ Taiping, Perak.

Pesakit di rukyah seperti biasa. Hadirlah PTI (Pendatang Tanpa Izin) yang bermastautin di dalam tubuh pesakit.
Saya : Buat apa duduk dalam badan ni?
PTI : Aku nak buat dia sampai mati..
Saya : Soal mati urusan Allah !
PTI : Kalau tak boleh bagi mati, aku nak susahkan sepanjang hidup dia!
Saya : Balik lah ..senang cerita . Tak payah susah susah nak menyusahkan diri kamu nak menyusahkan dia. Sekarang ni pun..engkau gak yang susah.
Saya lakukan torehan..
PTI : Argghhhh..aku nak balik..tapi mak aku tak bagi..
Saya : Mak engko duk mana?
PTI : Sarawak
Saya : Uiiii..jauh tu..Macam ni lah..ko tak payah balik kat mak ko. Ko pegi je duduk kat mana mana tempat yang ko rasakan selesa.
PTI : Tak boleh..mak aku tak bagi aku keluar.Sebelum ni pun dah banyak kali aku keluar tapi bila aku balik je mak aku tutup pintu tak bagi masuk. Senang cerita aku memang takkan tinggalkan pompuan ni.
Saya : Oooo..samseng ye..
Saya lakukan beberapa torehan. Yang menariknya PTI ni cekap melarikan diri bila saya dah jumpa point tempat dia sembunyi. Bila di scanning dan jumpa point baru, toreh kejap dia lari pulak ke point yang lain.
PTI : Makkkk! aku dah tak tahan! mana aku lari dia cari aku..aku tak tahu nak sembunyi mana lagi!Waaaaaa..!
Saya diam sekejap. Take Five Mohd Salleh kata..Timbul ilham dan gerak dari Allah untuk guna ilmu menarik sukma ( bukan meraga sukma ye!). Untuk pengetahuan..menarik sukma ni macam cara nak panahkan hati/ lembutkan hati pengamal tu.
Saya fanakan diri sambil membaca **** dan kelihatan bayangan sorang wanita tua lebih kurang macam mak lampir. Rambut putih beruban..
Saya : Ni mak nya si*****kan? (budi bahasa kena jaga beb!). Sudah sudah le tu..Sian kat budak ni. Dah lama sangat ko seksa dia. Lepaskan..anak ko pun dah tak larat.(lebih kurang kurang lebih bincang dengan mak lampir tu maka keputusan pun di capai). Saya membuka mata sambil terukir senyuman ala ala P. Ramlee.
Saya: Amacam sekarang? Boleh keluar tak ?
PTI : O.k..aku keluar sekarang..
Alhamdulillah..pesakit sedar semula..namun begitu kes masih belum selesai sebab masih ada jin saka yang menyorok dalam badan tu..Fail kes masih di buka..!!!





Tiada ulasan: