Ahad, 2 Disember 2012

Al Kisah 1 Cerita..


سم الله الرحمن الرحيم
Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

Al kisah..pada suatu hari dtg lah seorang makcik yg sakit lutut nak dapatkan rawatn..
setelah di rawat..
saya : makcik xde ape..
makcik tu dah mula sedih..
saya : kenapa mck sedih..patutnya makcik bersyukur sebab bebas dari gangguan jin..penyakit mck ni penyakit klinikal..xdak kena mengena dgn jin sihir,jin bara mahupun jin shamsudin.
makcik : aik..dah puas mck berubat..semua kata mck kena sihir..
saya : aik..(juga)..siapa yg sihir?
makcik : depa kata jiran sebelah!
saya : aik..betul ke..x baik tuduh tuduh..
makcik : aik..bukan tuduh..tengok ni.habis lutut ni sakit sakit dia sihir
saya : aik..mck berubat kat mana sebelum ni..
makcik : kat bomoh kg..
saya : aik..makcik caya cakap saya ke cakap dia(bomoh)
makcik : ntahlah..
saya : aik..o.k lah..untuk memuaskan hati mkck..saya akan tarik jin sihir masuk dlm badan mck.
makcik: aik..nape pulak
saya : aik..abis tu..makcik nak sgt kena sihir..
hehehe..cerita ni ada pengajaranya..renung renungkanlah..(saja tambahkan aik..bagi sedap sikit..aik..)

Tiada ulasan: