Ahad, 19 Januari 2014

Perawat-Mantapkan Diri Mu Dengan Ilmu Yang Bermanfaat


Pagi tersebut,aku merasakan sesuatu kelainan pada diriku.aku merasakan diriku seperti di hujani berbagai serangan dari setiap penjuru. firasat batin memimpin ku mencari jawapannya. serba tak kena.keadaan berterusan sehingga ke waktu maghrib. usai melakukan solat maghrib, tergerak bibir ku menzikirkan petikan dari surah Thaha ayat 69,.."tidak menang tukang sihir tersebut,dari manapun ia datang". Gedebuk..terdengar dengan jelas bunyi jatuh dan langkah kaki berlari di atas siling. aku hanya mendiamkan diri. anak dan isteri ku turut mendengarnya dan mula mengajukan berbagai pertanyaan pada ku. aku hanya mendiamkan diri dan hanya mengatakan bahawa aku tidak mendengar apa apa.dan aku berharap jawapan ku itu dapat menenangkan hati anak dan isteriku.Aku teruskan lagi zikir tersebut..sekali lagi terdengar bunyi yang sama. Nahhhh!!! ALLAH telah menunjukkan pada ku asbab bagi perasaan ku ini. Anak dan isteri mula menjadi risau.
Penyerang ku telah mula menunjukkan dirinya..maka ku mulakan langkah serangan. dua hembusan ku hembuskan ke arah mereka. ALhamdulillah, ALLAH memelihara ku dari perbuatan khianat musuh musuhku..

Risiko perawat..
Sebaliknya anda perlu mengambil kira akan kemungkinan sebarang serangan balas. Antaranya serangan balas itu boleh jadi dari jin yang mengganggu pesakit dan adakalanya sekiranya  sihir anda berkemungkinan akan menghadapi serangan daripada tukang sihir. Anda juga berkemungkinan menghadapi serangan dari mana-mana jin yang berniat buruk terhadap anda samada kerana anda melakukan sesuatu yang tak disukainya.

Bukan hanya anda...tapi ahli keluarga anda terutamanya boleh menjadi sasaran serangan balas. Maka amalan pendinding diri dan keluarga sangat penting. Merawat diri atau orang lain bererti anda berurusan dengan makhluk-makhluk ghoib. Walau mereka yakni bangsa jin juga adalah makhluk ALLAH seperti kita , namun anda perlu tahu risikonya...dan bersedialah menghadapi sesuatu yang diluar jangkaan anda sendiri. Wahai perawat. carilah dan penuhilah dada mu dengan ilmu yang dapat memanfaatkan diri dan ahli keluarga mu.

Tiada ulasan: