Sabtu, 5 April 2014

Pengalaman Pelajar-Dendam Si Madu

Kisah pengalaman rawatan, (Mualij Hafizi), saya copy dari Fan Page Kumpulan Perawat Rawatan Islam Terapi Qolbu. Moga sidang pembaca mendapat manfaatnya.

Mendapat panggilan telefon dari Puan S. mengadu kepada saya bahawa bapanya lain macam sedikit semenjak kebelakangan ini.Sikap bapanya semenjak dua ini lebih kepada ibu tirinya.Dengan temujanji yang telah dibuat saya pon sampai kerumah pesakit.keadaan sangatlah dingin masing-masing membuat hal sendiri.
Tanpa berlengah panjang saya pon membaca doa nurrubuwah dan membuat scanning di sekeliling rumah dan keatas ibu dan bapa puan S.saya mendapati mata kedua ibubapanya berubah kepada cahaya kebiruan dan kemerahan dan dibelit oleh seekor ular yang amat besar.saya syaki ini mungkin kes sihir.tanpa berlengah panjang zikir ZINK dibaca sebanyak satu set.alhamdulilah gangguan tersebut merubah menjadi ulat-ulat yang amat besar dan mata sipesakit pulih seperti biasa. Cuma pesakit berasa terlalu letih dan tidak bermaya lalu saya membuat air 7 sumur untuk dibuat mandi oleh pesakit.sehari selepas saya merawat pesakit tersebut saya mendapat amaran dari si pengupah sihir agar jangan dicampuri urusan keluarganya.Dengan tanpa rasa bersalah saya berkata "ADA AKU KISAH"..hahaha...kalau cemburu pon tak perlu menyihir si suami sendiri..adakah mereka tidak takut akan azab ALLAH adalah lebih pedih lagi.Dengan mengambil jalan mudah sihir digunakan..Puan S memberitahu setiap kali musim cuti sekolah mesti pengupah sihir akan balik ke kelantan untuk mencari BOMOH baru...adoi..letih leee cam nier....asyik sihir je bila nak selesai....hahahha...moga keluarga puan S sentiasa dilindungi ALLAH dari bahana manusia..ALLAHURABBI....

Tiada ulasan: